En nu net weer 5 minuten thuis.... Was erg leuk! Bij de afslag naar het ontmoetingspunt toe reed ik al achter een Niva aan, en op de parking aangekomen bleek dat Niva nummer 4 te zijn, en er was zelfs een Hongaarse 2105! Uiteindelijk waren we met 6 Niva's, een 2105, een VW Caddy en een gRover. Na kennisgemaakt te hebben, en wat gedronken te hebben, zijn we gaan rijden, naar een mooi braakliggend terrein... Ik liet gRover achter, en ben bij Haarlem/Ernst op de bijrijdersstoel gekropen. Alleen jammer dat de politie had besloten NAAST dat braakliggend terrein een controle te houden op met namen bespoilerde auto's. Navraag leerde dat we daar niet mochten terreinrijden, maar foto's maken in het zand werd gedoogd. Gelukkig was er iemand (Anne) uit de regio, die wist te vertellen dat er bij Lelystad ook een mooi stuk braakliggedn terrein was. Via een mooie route zijn we daar naar toe gereden. Aan het begin van het terrein werden de Caddy en de 2105 neer gezet, en de inzittenden van die auto's werden over de Niva's verdeeld, waarna het grote plezier kon beginnen!
Het terreinrijden is heel erg mooi.. Dat zal ik niet eens PROBEREN te omschrijven, ik hoop dat de foto's voor zich spreken. De enorme lach om mijn mond zal in iedergeval nog wel even blijven staan denk ik... na het terreinrijden mocht ik zelfs nog even een klein stukje in Ernst zijn Niva rijden, waardoor ik nog verliefder op de Niva ben dan ik al was

De groep splitste zich toen op, ik ben door Ernst weer naar Almere gebracht waar we nog wat hebben gedronken. Op de terugweg ben ik meteen mar even Lelystad, Urk en Emmeloord in geweest om foto's te maken, ik was er nu toch...
Geweldig genoten! Ik hoop de meer dan 200 foto's die ik heb gemaakt vóór middernacht online te hebben, maar ik beloof niks. Mocht iemand een postertje willen hebben van één van de foto's (Uiteraard zonder die lelijke letters er op), informeer dan even naar de prijzen via mijn mailadres, wat in mijn onderschrift staat.
Iedereen die er vandaag bij was, en met name Ernst (voor het initiatief nemen en mij een lift te geven): Bedankt!