Zo, het was een geslaagde dag! Een kleine 1000 foto's gemaakt... In een paar hele leuke machines in trucks gezeten
En ook ik kan niet bevestigen of je
zonder problemen het terrein op kunt, Piet. Je moet per se het kantoor door om op het terrein te komen, als je niet met een zwaar transport mee komt. Bij mij deden ze niet moeilijk dat ik het terrein op ging, maar dat kan ook komen omdat ik achter twee menen met Rb petjes en een catalogus onder de arm aanliep

Net doen of je ergens bij hoort is altijd een erg goede methode om ergens binnen te komen

Maar ik denk dat ik er ook als ik alleen was geweest gewoon het terrein op was gekomen.
Wel werd ik een tijdje door beveiligingsmedewerkers in de gaten gehouden, totdat er een naar me toe kwam om te vragen waarom ik in 's hemelsnaam zoveel foto's nam, en o dat wel voor de handel was. En daar heb ik me zelfs zonder al te veel te liegen uit weten te redden

Ik heb hem verteld dat mijn broer een handelsbedrijf heeft (wat hij ook daadwerkelijk overweegt), en dat hij zelf niet kon komen (omdat hij gewoon aan het werk is op de boerderij

maar dat vertelde ik dan weer NIET), en ik daarom foto's voor hem nam. Nu zal mijn broer deze foto's denk ik ook wel gaan bekijken, maar ik laat ze niet
alleen aan mijn broer zien, ook aan jij, die dit leest.
Maar reken maar niet dat ze vandaag nog komen. Rose is de hele dag alleen geweest, dus die krijgt vanavond uiteraard wat extra aandacht, ga ik niet de hele avond met de foto's bezig.