Het was weer helemaal geweldig!Vanochtend veel te vroeg wakker geworden, om te zingen en Ixora ontbijt op bed te brengen, ze is jarig vandaag. Om even voor zeven richting Liwwadden gereden, een rondje tussen de auto's door gelopen, en toen meteen maar de papieren gehaald, en een bak koffie gehaald. Na de koffie nog een rondje tussen de auto's door gelopen, een tijd met (BB lid en oud collega) Bulldog staan kletsen, en toen Paladijn maar eens geSMSt waar hij bleef.. Die stond tussen de motoren

Feesthoedjes uitgedeeld, en toen konden we vertrekken. Tot Sneek (waar ENORME files stonden) achter de auto van leeuwardernet.nl gereden, dus ik verwacht van jullie kant wel wat filmmateriaal van de Niva!

In Sneek net een minuut te laat voor de stempelpost

Ondertssen moesten we enorm pissen, en mijn chef, waar dat mocht, was nergens te bekennnen, en omdat we Sneek toch ook al bijna weer uit waren in IJlst maar naar het bejaardentehuis gegaan om de blaas te legen

In de hitte van de strijd om een plasplaats wel Paladijn en zijn vriendin kwijt geraakt. In Stavoren waren we ook weer te laat voor de stempelpost, maar daardoor daar voor de verandering geen files. Lekker doorgereden naar Workum, waar we zomaar 3 stempels kregen

Volgende oponthoud kwam door een ongeluk, zo te zien een motor geschept door een van de Civics, bij de opstopping aldaar zaten we ineens achter de Mazda van Paal, dus dat was letterlijk geluk bij een ongeluk. De verdere route gezamenlijk zonder al te veel gekke dingen uitgereden. Bij de finish nog ff gekletst met de eigenaar van de bijzondere Midas (een van de 4 cabrio's in NL en de enige blauwe) en met sytzecat.
Wat me dit jaar wel opviel is dat een aantal motorrijders erg intolerant was tegenover de automobilisten die de tocht meereden... Ik wil niet weten hoe vaak ik rechts in ben gehaald bijvoorbeeld, ook op plekken waar dat ECHT niet veilig was... Zou toch zonde voor de bullbar zijn als daar ineens een helm klem in zit! Maar vooral positief vanaf deze kant hoor! Heerlijk hoe vaak ik vandaag "hey een Lada!" heb gehoord, hoeveel glimlachen we op gezichten hebben getoverd, hoe vaak we op de foto zijn gezet, en hoeveel duimen omhoog we hebben gekregen.. Echt super! Volgend jaar weer!

Ben nu wel doodop, dus of de foto's vandaag nog komen? Ik weet het niet