Zo, net weer terug. 632 foto's gemaakt. Het was een geslaagde dag! Vanochtend vroeg eerst het sahara zand van de ramen van de auto afgehaald, en via de McKroket naar Barneveld gereden. Hoe dichter bij Barneveld ik kwam, hoe beroerder het weer werd. De jas dus aangedaan toenik aangekomen was, en de paraplu uitgeklapt boven mijn hoofd.. Eerst even een stukje over het terrein gewandeld, en door de regen uiteraard weinig foto's gemaakt. Bij de Faymonville stand hoorde ik dat iemand me riep, dat bleek Dennis Bosman (waldmann) te zijn. Op de Faymonville tsand stond een tent waar we dnek ik anderhalf uur geschuild hebben.

Toen het weer droog was met zn tweeën een paar slagen over de TKD gedaan, met als hoogtepunt een ritje in de HoverTrack trekker-oplegger over het mooie demoterrein (waar vaak auto's vastliepen, zwaar terein!) . Doordat we zo hier en daar lang stonden te kletsen en lang hadden geschuild, hadden we om 5 uur, toen iedereen zo langzamerhand weer naar huis ging, het binnenterrein nog niet eens gezien... gewoon stug doorgelopen, en hoe langer we bleven, hoe rustiger het om ons heen werd.. Vanf eenuur of zes was er bijna geen kop meer op het terrein en werd het pas echt leuk foto's maken. Onderweg naar de uitgang kwamen we een paar mannen van
Dehaco tegen. Eén van hen vroeg van welk forum we waren. Toen we vertelden dat we van BuzzyBee waren, kregen we kaarten waarmee we mochten deelnemen aan het buffet. Hiervoor hartelijk dank, Dehaco! Het smaakte heerlijk overigens. Daarna toch echt naar de auto gegaan.. En een rondje over het industrieterrein gereden, waar ook nog genoeg leuks te zien was! En na een moie rit nu dus net weer thuis.
Even wat bedankjes: Faymonville, Broshuis en JCB, voor de gastvrijheid! Chauffeur van Van Santen, voor het mooi wegzetten van zijn truck voor de foto's. Dehaco, voor de voedselbonnen. TKD voor de organisatie. Veldhuizen voor het ritje en de Hovertrack, en Dennis voor de gezelligheid!
Zo, en nu de foto's uploaden.... Wens me sterkte...