Ga er maar voor zitten dan, ik ben nu aan het uploaden... Ik plaats eerst de ruim 1400 (met name voertuig) foto's die met mijn camera gemaakt zijn, en daarna komen nog een dikke 100 wat toeristischer foto's die met Rose haar camera gemaakt zijn
Dag 1: Zaterdag 25 juli 2009Om 5:20 ging de wekker, en om tien voor zes gingen we ook daadwerkelijk uit bed. De tassen waren de dag van tevoren al ingepakt, dus we konden mooi om half zeven van huis. Tussen Staphorst en Zwolle nog de nodige festivalgangers tegen gekomen, erg leuk om te zien. We zijn via de A12 bij Duiven Duitsland in gegaan, waar we na een paar fotoplasstops en een file op de 1 bij Keulen om half twaalf bij mijn vaste adresje in Kottenborn aankwamen. Gelukkig wist Rose deze bed & breakast ook enorm te waarderen. De kamer werd nog schoongemaakt toen we aankwamen (we hadden niet verteld hoe laat we aan zouden komen

), en toen dat klaar was hebben we de tassen in onze kamer voor de komende paar nachten geklapt, om vervolgens boodschappen te doen bij de Lidl in Adenau. Hier en daar natuurlijk even gekeken bij de Nordschleife. Onder andere met een trotse Brit gesproken die met zijn Citroën 2cv onderweg was naar de 2cv meeting in Most. Verder nog even gekletst met een ander Brits echtpaar, deze had zelf een GTM (kitcar) gebouwd, met het Rover K-blok er in, ook erg leuk! Heerlijk om een trotse eigenaar bij een zelfgebouwde auto te zien. Hij verontschuldigde zich een beetje dat zijn auto niet zo heel erg vlug was op de ring, maar wat een prachtig gebakje... Bij het kraampje met ringprullaria maar weer eens een ringsticker gekocht voor op de Lada, en die meteen maar op de achterklep geplakt, ook al ben ik (nog!) niet met de Lada over de Ring gegaan... En ik moet zeggen, staat goed, zo naast de "gewoon goed" text

We zijn ook nog even naar Camp4Fun gereden. De trucktrail aldaar was (helaas

) al afgelopen inmiddels, maar gelukkig heb ik nog wel wat foto's van het opruimen kunnen maken... We hebben gegeten bij Pinocchio in Adenau, Rose een Pizza en ik twee Schniztels. Zoals gebruikelijk daar grote hoeveelheden eten van goede kwaliteit, en het was snel klaar... Toen Rose nog op haar laatste hap aan het kauwen was (en die eet niet traag oid!) kegen we de rekening al onder de neus, en met een welgemeend "Fertig" mochten we plaats maken voor mensen die staand op hun eten aan het wachten waren

Nog een stukje door de Eifel gecruised met de 111, om aan het eind van de avond lekker te chillen op het balkon in Kottenborn, onder andere lekker Yahtzee gespeeld.