Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 24 mei 2019, 06:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 17:31 
Duizendpoot

Alexxxxx schreef:
Wat mag dit zijn? Camaro oid?

Volgens mij een gepimpte Ford Consul of Granada coupé!
Mooie fotoos hoor!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 17:48 
Oud-Roerganger

Als er vragen of opmerkingen zijn, komt gerust tussendoor gillen trouwens.. Ik ben nog wel ff bezig met foto's en blabla posten... En de dag waar ik nu aan begin, heb ik meer dan de helft van alle foto's van deze vakantie gemaakt...

Dag 2, zondag 26 juli 2009
Om half negen ging de wekker, zodat we om negen uur bij het (zoals het in Kottenborn altijd heerlijke) ontbijt aan konden schuiven. Eerst even een flink stuk getoert door de Eifel met Rose. Ook weer even bij de hoofdingang van de Nordschleife gekeken, er waren deze dag weer veel baansluitingen. Er vlogen twee traumahelicopters af en aan zo ongeveer in een lijndienst tussen de (omgeving van de) Ring en de ziekenhuizen in de regio... Tussen de middag bij Hannes gegeten, mijn tweede Schnitzelmaaltijd deze vakantie, Rose had een lekkere (en ook al enorme) Cheesebruger. Op het industrieterreintje van Adenau heb ik nog een paar foto's gemaakt, en toen heb ik Rose terug gebracht naar Kottenborn (die heeft heerlijk rustig zitten lezen), terwijl ik zelf een middagje van het truckfest ging genieten. De auto op de Waldweg gezet (stonden verder overigens alleen locals vreemd genoeg? Ideaal plekje...), en eerst maar een kijkje bij T13, de bocht in de Nordschleife daar vlak bij, gekeken. De Nordschleife was weer eens afgesloten, en aan het uitzicht over de Grand Prix Strecke had ik ook niks, want Patrick Bourny reed met zijn wheely truck rondjes voor de hoofdtribune... Via een paar parkeerplekken ben ik rustig an richting de hoofdtribune gelopen, waarbij ik de eerste vertrekkende trucks al weer tegen kwam. Daar bij een soort mini Camp4Fun gekeken, waar oa een Gama Goat te zien (en berijden) was. Honderd meter verderop is een politiebureau, waar een aantal leuke blauwlichtvoertuigen op het terrein stonden. Met toestemming van oom agent daar wat plaatjes geschoten. Naast het politiebureau was vlak voor ik daar was een motorrijder van zijn fiets gekukeld toen hij uit moest wijken voor enkele kinderen die hadden besloten het drukste kruispunt van Nürbrug over te steken... Het zag er ernstig uit, en er was een heel regiment ambulances, brandweerwagens en politieagenten opgetrommeld. Uiteindelijk is de motorrijder opgehaald (of iig behandeld) door de Luxemburgse trauma-heli. Nadat de heli was geland mocht ik weer verder lopen, en kon ik op een paar campings wat foto's maken. Relatief weinig trucks op deze campings, wel heel veel lopen... Na de campingtrip terug naar T13 gelopen, waar ik precies op tijd was voor de laatste paar rondjes van de truckrace. Na de ereronde zo snel mogelijk naar de tribune terug gewaggeld. Helaas hebben ze sinds de verbouwing van de hoofdtribune meerdere uitgangen, ik heb er maar voor gekozen bij de oldtimer uitgang te gaan staan. Toen de stroom voertuigen daarvandaan (overigens totaal niet te vergelijken met de stroom voertuigen in Assen...) opdroogde, ben ik maar eens richting de paddock gelopen, om te kijken hoe ver ik zou komen. Dat bleek gelukkig best ver te zijn, er waren in geen velden of wegen meer kaartjesknippers te bekennen. Ik had overigens ook graag kaartjes gekocht hoor, maar die waren uitverkocht :oops: Even een snel rondje daar gedaan, Rose was inmiddels natuurlijk al een paar uur alleen, dus ik wilde weer naar Kottenborn. Onderweg nog wel even snel bij Camp4Fun gestopt, waar ik door het hek nog wat leuke dingen (min of meer) op de foto kon zetten. Even gezellig op het balkon gezeten, gekletst, en nog wat door de schemering in de Eifel gereden, waarbij er plotsklaps een hert voor de auto stond op een bebost bergweggetje. Erg gaaf.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 17:51 
Oud-Roerganger

Scirocco met een geslaagde neusjob :cool:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 17:54 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ben ik nu de beroemd Arjan uit Stiens tegen gekomen? :lol: Hoe dan ook, 155's op de ring zijn een verplicht nummertje...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 17:55 
verdwaalde Nederduitser

Alexxxxx schreef:
Truck Trail! :D
Afbeelding

Een Laxa scania, een 6x4*4 :D , ook niet zo standaard in nederland denk ik.

Alexxxxx schreef:
Bij het wegrijden van het trailterrein plots een bus met FN-kenteken en ZF-reclame. Ff uit het raam hangen dus....
Afbeelding

dat is onze EcoLife demo bus, daarmee waren we in Granada op zomertest. Heb ik al de nodige kilometers zelf mee gereden, rijd natuurlijk subliem :cool: :cool:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 17:57 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Scania onder de personenwagens.. Een V8 met een hoop kabaal, maar op de Ring zelf zie je ze niet.. Show en shine op de parking... :P Maar goed, het houd de pubers met telefooncameratjes op andere plekken uit beeld :lol:
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 18:49 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Welke auto zit achter dit plastic verscholen? :oops: Honda Civic?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 18:51 
Oud-Roerganger

Als ze naast elkaar staan valt pas op hoe weinig de nieuwe Mini nog met het oude Mini te maken heeft :(
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 18:54 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Leuke verrassing bij Hannes :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Correctie: twee leuke verrassingen bij Hannes :cool:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 18:57 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Pinocchio-Piaggio maar weer eens op de foto gezet. Even vergelijken hoeveel hij is afgetakeld in de loop der jaren :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Het industrieterrein in Adenau, achter de Aldi.
Afbeelding
Dennis kwam deze bus ook al tegen.
Afbeelding
En wat leuks voor Gert. :D
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 19:00 
379

Alexxxxx schreef:
Welke auto zit achter dit plastic verscholen? :oops: Honda Civic?
Afbeelding
Afbeelding

Een Mitsubishi Colt lijkt me,

mooie foto's! :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 19:03 
Oud-Roerganger

Aan een Colt zat ik ook te denken, maar in mijn beleving was dat altijd een wat kleiner model :oops: Nou ja misshcien lijkt ie wel groter door de extra jas :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rose weer naar Kottenborn gebracht.
Afbeelding
Blik op het paddock vanaf T13
Afbeelding
Afbeelding
Boels kennen ze hier blijkbaar ook :D
Afbeelding
Toen ik eerder al bij deze parking langs reed dacht ik dat een zwaar transport/hijsbedrijf hier aan het kamperen was... Het blijkt het wagenpark van een kermisattractie te zijn. :shock: Heel de attractie nooit gezien overigens :') Maar wat een prachtig wagenpark....
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 19:06 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Uiteraard staat het mooiste voertuig het meest ingebouwd :') Onmogelijk om deze SK-Liebherr samen met zijn aanhangwagen er op te krijgen....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Leuk Transitje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 19:10 
Oud-Roerganger

Ik blijf het pracht bussen vinden hoor :o+ Hadden we nog maar dit soort bussen van de FRAM hier nu ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mooi beeld bij het Historischer Fahrerlager. Ik gok Sterling Moss, of wellicht dhr. Fangio?
Afbeelding
Bertone (Fiat) X1-9?
Afbeelding
Afbeelding
De werkzaamheden zijn wat uitgelopen... Jammer, ik was deze vakantie graag naar Erlbeniswelt Nürburging gegaan, het automuseum ter plekke... Maar goed, als die nog dicht is...
Afbeelding
Vroeg vertrekkende Saurer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 aug 2009, 19:21 
Oud-Roerganger

Alweer een mooie, al wat oudere, brandweerwagen :D Het valt me op dat in het buitenland je veel meer brandweer op straat ziet. Bij ons zitten de mannen binnen te kaarten, wachten op een brand, in het buitenland gaan ze op een mooi plekje in de stad staan, lekker cruisen, of, zoals hier, als er een evenement is alvast in de buurt zijn voor het geval dat. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur