waldmann schreef:
Jij hebt 'm dus ook

Ja!

Toen ik m in de verte zag staan dacht ik meteen aan de gemiste kans tussen Geislingen en Kirchen-Hausen

Werd helemaal blij toen ik van dichtbij zag dat het inderdaad een Talbot is
@gert: Bedankt voor het nummer! Had al zo'n vermoeden dat het uit een lied of een film of zo kwam. Wat betreft de bladen: ik heb serieus overwogen jou daar te bellen of smssen om te vragen of ik er ook een paar voor jou moest kopen. Maar voro ik dat deed heb ik een berekening gemaakt van het resterende budget van de vakantie, en kwam ik er al chter dat dat helas niet mogelijk zou zijn om ze je voor te schieten

Maar ik maak later per tijdschrift een beschrijving, en als ik dan weer eens naar engeland ga, kan iedereen bestellingen bij me plaatsen
De gevelborden staan al op Odette haar facebook, maar ik denk dat alleen haar facebook vrienden dat kunnen zien. Ze komen later in dit topic, achter mijn eigen foto's an zal ik haar foto's posten

En dar zitten zelf voertuigfoto's tussen! O+
Henry van den Berg schreef:
Mooie reportage, smaakt naar meer.
Vind het zelf een leuk land om op te rijden.
En zo te zien zat je dus op de partyboot.
Die rode bloem op die grill, als dat een klaproos is , dan is die nog van memoriale day.
Die dag kan je vergelijken met hier 4 mei.Alleen is hij daar in November.
Daar herdenken ze dan alle gevallenen uit grote veldslagen (1e en 2e WW) die engeland ooit gevoerd heeft. De Falkland oorlog valt daar ook onder.
Bijna ierereen draagt rond die tijd een klaproos op z,n revers. Dus ook de politie.
Mooi, dan ga ik ff door. bedankt voor de info!