Dat kan je wel zeggen Onne, maar bekijks heb je er wel mee
De volgende morgen was het camperophaaltijd.
Eerst maar even een klein ontbijtje op straat scoren.
De politie is ook al op straat. Ik blijf de Dodge Charger een prachtige politiewagen vinden

De yellowcabs hier zijn 95% Priussen.

Verder rijden er hier trolleybussen

met natuurlijk een fietsenrek voorop. Vaak zie je er trouwens geen fietsen op staan, maar de mogelijkheid wordt dus wel geboden.

Mooie werkpick-up

Zo'n Nissan NV blijf ik een erg lelijk ding vinden

Mijn eerste vuilniswagen

Sterling

Na het ontbijt en fotorondje werden we opgehaald door het busje van de camperverhuur en nadat we nog een ander stel uit Zwitserland bij een ander hotel hadden opgepikt, reden we in een lichte maandagochtendspits naar de verhuurmaatschappij.
Daar stonden al ruim 30 campers klaar voor een nieuw avontuur. Ook onze camper stond er tussen en na een uurtje vol plichtplegingen (huurcontract, voor de 7e keer uitleg en alle spullen inruimen) was het tijd op op weg te gaan.

Na een kwartiertje weer omgekeerd omdat de multiriem pokkeherrie maakte.
Bij de verhuurmaatschappij dus weer aangekomen, waarna ze met "onze" camper naar een garage gingen om hem na te laten kijken.
Gelukkig was er ondertussen een hotdog kraampje neergestreken en de jongens maakten daar gretig gebruik van.
De post werd ook gebracht

en na een half uurtje wachten kwam de camper terug met de mededeling dat er niks ernstigs aan de hand was en we gewoon onze reis konden vervolgen.....