Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 23 okt 2017, 08:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 dec 2009, 22:39 
Ei

nu dat QBUZZ ook hier in de provincie groningen gaat rijden zijn de bewoners niet blij mee
ze hadden liever ARRIVA gehouden die LIET TUSSEN 05uur EN 08uur TEMINSTEN NOG EEN BUS RIJDEN
NU DAT HET QBUZZ GAAT WORDEN OVER 1uur EN 20min DUS MET INGANG VAN 00:00uuR VERVALT ARRIVA IN DE GEMEENTE GRONINGEN EN PROVINCIE GRONINGEN
DAAR ZIJN DE BEWONERS NIET BLIIJ MEE

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 dec 2009, 22:50 
Oud-Roerganger

het is "klantenpanel"

En ik schop dit topic naar het Groningen subforum, daar lijkt het betr op zijn plek.. Heb er een beetje een hekel aan als iemand ZIJN MENING IN HOOFDLETTERS zomaar klakkeloos in het bovenste subforum mikt...

OPEN JE OGEN!!!! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HOUDEN JE VOOR DE GEK!!!!

En het is zo, want het stondin de Telegraaf en was op Hart van Nederland! :)Ik hoop dat Alberto Stegeman bij Qbuzz gaat infiltreren!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 dec 2009, 10:12 
Dig It All

Ik heb mijn reactie maar weer verwijderd, aangezien ik geen zin heb in alweer die strijd ,klik,en hoppaaaaa,weg bericht

Laatst bijgewerkt door arievdvliet op 13 dec 2009, 16:41, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 dec 2009, 10:23 
Retired

Wat is dit nu weer voor onzinpost?
Waar slaat dit op, een hele groep mensen die met hun hobby bezig zijn " geestelijk minder bedeeld" te noemen?
Wat geeft jou het recht om zo denigrerend over deze mensen te praten?

Edit: Fijn dat je je bericht hebt aangepast en het interesseert me echt niet meer, waar het jou aangaat, op welke basis dat gebeurd. Dat jij naar je eigen gedrag gaat kijken is een lang vervlogen hoop en dat je dingen daardoor graag op mij afschuift zal me worst zijn :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 dec 2009, 16:51 
Dig It All

Ik vind het jammer dat we niet gewoon op een volwassen manier kunnen discussieren zonder dat er meteen heftig gereageerd wordt als er minderheden,minder bedeelden,dieren,enz bij betrokken worden.
Ik respecteer ieders mening,ook jouw mening Luna.
Als ik iets in mijn dagelijkse werk vaststel en meemaak is het niet meteen zielig omdat het een van bovengenoemden betreft, ik respecteer ook hun hobby en de manier zoals ze die beoefenen en beleven.
Dus het was niet als belediging bedoeld,ik hoop dat je dat wilt begrijpen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 dec 2009, 17:03 
Retired

Dat wij niet meer op een volwassen manier met zouden kunnen discussiëren is jouw interpretatie.
Ik reageer slechts op een statement van jou die denigrerend is voor een grote groep members op BB. Da's mijn job hier. Jij reageert daarop met een sneer naar mij ipv even te kijken of je opmerking misschien inderdaad niet helemaal fatsoenlijk zou kunnen zijn. :roll:
Om dan vervolgens iedere keer als ik gereageerd heb je post weer te wijzigen, zodat mijn reactie als een tang op een varken slaat vind ik ook niet echt getuigen van volwassen gedrag, maar dat zal wel aan mij liggen. :|

Gewoon schrijven wat je bedoelt en even checken of iemand zich beledigd zou kunnen voelen voor je op de "bevestig" knop drukt en het probleem is opgelost, dan kan niemand het verkeerd begrijpen.
Ik neem aan dat zelfs jij nog wel kunt bedenken dat een groep busliefhebbers "geestelijk minder bedeeld" noemen wellicht niet de meest aardige manier is om ze omschrijven?
Het was niet nodig om je punt te kunnen maken in ieder geval.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 dec 2009, 19:48 
vrachtwagenchauffeur

Op een ander forum klikt het alleen maar positief over Qbus

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur