Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 18 dec 2017, 21:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 sep 2010, 23:43 
Oud-Roerganger

omdat je moeder de boodschappen doet...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 10 sep 2010, 00:17 
Enigma

Soms, heel soms kom ik wel eens in een supermarkt hoor. Zeker als m'n ouders op vakantie zijn. De kans is natuurlijk wel kleiner dan wanneer ik op mezelf zou wonen ...

Overigens, de laatste keer dat ik achter een 'slome' bejaarde stond hoopte ik dat ik op die leeftijd ook nog zonder hulp boodschappen kan doen.

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 10 sep 2010, 00:28 
Duizendpoot

ouderen heb ik op zich weinig problemen mee, maar die staan meestal ook niet te krijsen bij de snoepafdeling.
even wachten bij de kassa tot iemand zijn/haar kleingeld heeft uitgetelt vind ik niet echt een probleem. tenzij er weer van die krijsende koters in de rij staan. het is trouwens niet de schuld van die koters, de ouders moeten eens aangepakt worden.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 sep 2010, 22:23 
agribee

Gerjan schreef:
Wat zijn jullie ontzettend intolerant. Zelf nooit jong geweest? :spinning:
Inderdaad...

Heb nu een paar topics gelezen, maar het is allemaal ergernis en ergernis.

:nono:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 sep 2010, 08:44 
Retired

Drentse stierenvechter blijkt grap

AMSTERDAM - De 17-jarige Reinoud Homan uit Nieuw-Schoonebeek gaat niet naar een Spaanse stierenvechtersopleiding. Homan heeft het hele verhaal verzonnen.

Homan kreeg eerder deze week veel aandacht in de media, nadat hij had beweerd dat hij ging studeren aan de Escuela Taurina in Madrid. In interviews vertelde hij dat hij als klein kind al uitgerust met tafellakens in gevecht ging met de bokken in de wei achter zijn huis.
De Drent liet donderdagavond in de Madiwodovrijdagshow weten dat het hele verhaal een grap was. Volgens Homan toont het incident aan dat media het nieuws niet altijd goed controleren.
:hail: :hail: :hail:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 sep 2010, 09:39 
Oud-Roerganger

Prachtig! Wat een held! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 sep 2010, 15:28 
Retired

Australia's Next Top Model noemt verkeerde winnares

AMSTERDAM - Het productieteam achter Australia's Next Top Model heeft een enorme blunder begaan tijdens de finale van het programma. In de liveshow riep presentatrice Sarah Murdoch de verkeerde finaliste tot winnares uit. Na de bedankspeech stamelde de presentatrice dat ze een grote fout had begaan.

"Oh nee, ik weet niet wat ik moet zeggen op dit moment. Ik ben er ziek van", zei Murdoch na de bedankspeech van de vermeende winnares Kelsey.
"Het spijt me ontzettend. Dit is een enorme fout. De winnares is Amanda." De presentatrice kreeg de verkeerde gegevens in handen van een productiemedewerker.

Sportief
Model Kelsey nam haar verlies sportief op probeerde de verbouwereerde presentatrice gerust te stellen. "Het is goed zo", zei ze. De uiteindelijke winnares Amanda leek haar winst nog niet helemaal te bevatten. "Bedankt jongens", reageerde ze voorzichtig.
Het was de eerste keer dat televisiekijkers mochten meebeslissen over de winnares in de Australische televisiezoektocht naar een nieuw topmodel. Winnares Amanda Ware ging er vandoor met een modellencontract, een auto en zo'n veertienduizend euro.

:')

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 okt 2010, 11:18 
Retired

Identiteitskaart voortaan gratis

DEN BOSCH - Het gerechtshof ’s-Hertogenbosch heeft beslist dat gemeenten een identiteitskaart voortaan gratis moeten verstrekken. Ze mogen daarvoor geen leges meer rekenen.

Tegenwoordig gebruiken burgers een identiteitskaart in de meeste gevallen om zich te identificeren en veel minder vaak voor privé-doeleinden. Zo is iemand verplicht zich te identificeren als hij gaat werken of een uitkering aanvraagt. Ook als je een bankrekening wilt openen of wilt gaan stemmen is een identiteitskaart verplicht. In al deze situaties is het voorkomen van fraude de reden voor identificatie.
Het enige privébelang voor het aanschaffen van een identiteitskaart is om binnen de Europese Unie te mogen reizen.
Daarom is het gerechthof van mening dat het overheidsbelang (algemeen belang) bij een identiteitskaart voorop staat. In dat geval mogen leges niet meer worden gerekend, zo besliste het hof.
Deze beslissing geldt niet voor paspoorten en rijbewijzen.

Dat vind ik nu nog eens goed nieuws!
Slechte nieuws is dat de prijzen voor paspoort en rijbewijs dan wel weer omhoog zullen gaan :(

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 okt 2010, 14:32 
Enigma

Onder de streep zal het dus niets meer uit maken.

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 okt 2010, 01:07 
Maanvlinder

maarja, als je een id kaart hebt, hoef je geen paspoort te hebben, behalve als je buiten de EU reist, maar dan heb je weer geen id kaart nodig. en bij bovengenoemde gevallen is een rijbewijs ook al goed ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 dec 2010, 16:31 
Oud-Roerganger

Student verscheurt winnend lot

De nachtmerrie van elke lottospeler: erachter komen dat je je lot weggegooid hebt als blijkt dat je gewonnen had. Het overkwam een Tsjechische student (20).

Hij had zijn lot vergeleken met de winnende getallen van een week eerder en scheurde het lot in kleine stukjes. Daarna kwam hij erachter dat hij naar de verkeerde getallen had gekeken en dat op zijn lot eigenlijk 40.000 euro was gevallen.

Toen begon een koortsachtige zoektocht door de prullenbak, maar hij had geluk. Hij vond alle stukjes, plakte ze aan elkaar en de lotto accepteerde zijn winnende biljet.

bron: NOS headlines

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 dec 2010, 15:25 
Bijenkoningin

ai dat`s niet fijn maarja ik heb eens zitten denken als je belastingvrij lot hebt en gewonnen en aan het eind vanhet jaar je geldstand moet opgeven bij de belatsing dan moet je meet betalen ja ok je houdt maar een beetje over aan het jaar .
slim he :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 dec 2010, 15:49 
Retired

pitjel schreef:
ai dat`s niet fijn maarja ik heb eens zitten denken als je belastingvrij lot hebt en gewonnen en aan het eind vanhet jaar je geldstand moet opgeven bij de belatsing dan moet je meet betalen ja ok je houdt maar een beetje over aan het jaar .
slim he :D

Ik kan niet beoordelen of het slim is, want ik kan niet begrijpen wat je daarvoor schreef. :au:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 dec 2010, 16:19 
Bijenkoningin

het komt er opneer dat je niet veel winst hebt als je een belasting vrij lot hebt gewonnen !!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 dec 2010, 16:45 
Wiseguy

pitjel schreef:
het komt er opneer dat je niet veel winst hebt als je een belasting vrij lot hebt gewonnen !!

€40,000.- niet veel winst? Oke, er gaat een deel naar de kansspelbelasting, maar dan hou je nog wel wat over hoor. En als je dit bedrag er doorheen jast in 1 jaar, hoef je volgens mij niets meer te betalen.

Misschien doe je het gratis, maar je doet het nooit voor niks.

Vroege vogel 2009 2017
Nachtpauwoog 2012 2014 2015 2016

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur