Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 20 nov 2017, 14:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 14:25 
Nachtpauwoog van 2005

Welke (min of meer) beroemde mensen heb je in levende lijve gezien?

Okee de eeste twee heb ik op het podium gezien, Aerosmith en daaronder
Ronnie James Dio (zanger geweest van Rainbow, Black Sabbath en solo onder de naam Dio)
Afbeelding
Afbeelding
In het winkelcentrum bij mij om de hoek liep Mandy van het progamma Starmaker (linksonder te zien naast die jongen die haar schouders vast heeft). Ze was het echt want ze had een optreden in Groesbeek die avond (zegt natuurlijk ook niks, maar het zou op de route geweest kunnen zijn :P )
Afbeelding
En in het centrum van Nijmegen zag ik Rasti Rostelli voor bij sjokken, richting waalkade
Afbeelding
En last but not least; Ted De Braak. Die heb ik 15 jaar geleden ofzo gezien in het openlucht museum te Arnhem, want dat moest bijna definitief sluiten en daarom was er gratis toegang, plus een handtekening van Ted (de enige handtekening van alle personen hierboven :wezli: En ik ben em kwijt ook nog es...)
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 14:40 
Bijenkoningin

ehm... de enige beroemdheden die ik in het echt heb gezien is tijdens een concert...
:arrow: Manfred Mann
Afbeelding
:arrow: Colin Blunstone (ik heb hem een hand kunnen geven, en ik heb een handtekening) :D
:arrow: Rod Argent (zie Colin Blunstone)
Afbeelding
:arrow: Gary Brooker (zanger Procol Harum, zie Colin Blunstone)
Afbeelding
:arrow: Bandleden van A-Ha
Afbeelding
:arrow: Bandleden van Texas
:arrow: Beth Gibbons
Afbeelding
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: Peter Gabriel
Afbeelding

en een aantal wielrenners, ieder jaar ga ik naar een wielrenwedstrijd in Pijnacker, altijd gezellig daar, en daar willen af en toe beroemde mensen komen:
o.a. Michael Boogerd, Jeroen Blijlevens, Jans Koerts, O'Grady, Svorada, Botero, Pantani, etc...

Laatst bijgewerkt door Marcel op 25 aug 2003, 15:08, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 14:42 
Oud-Roerganger

Vanavond de complete WT crew :D
Autumn.. maar die zijn nog neit bekend :oops: After Forever, al iets bekender, Tori Amos, (verhalen van voorgaande groepen zijn bij de meest epersonen reeds bekend) Pierre Cartner (in duinenzathe pretpark appelscha), Bonnie St. Claire, de Boswachter (Truckstar Festival) Bart van Starmaker (op station Arnhem), een heel bekende schrijver waarvan ik gene idee meer heb wie het is in Otterpark Aqualutra bij Leeuwarden.
Er schiten me vast wel meer te binnen, maar dan reageer ik nog wel es ;)
Ah daar schoot er al 1: DJ Nicole Blommers van stadsomroep Arnhem, en de presentator van Thats Life, een veronica Drive in DJ en Big Brother Bart bij een chatmeeting. En in Den haag heeft Sandra toenmalig minister vermeend bijna van zn fiets gelopen, en ook Jeltje van Nieuwenhoven en Winny de Jong hebben we rond het binnenhof gesignaleerd. Verder nog een bosje politici bij een rondleiding door de 2e kamer.
En nog een heleboel Friese artiesten, zoals Anneke Douma, Rense Westra, Piter Wilkens, Agnes Sambrink, en verder nog de band Omnia en een aantal bekende heksne en een hele bekende Amerikaanse SF-tekenaar (oa Magic) waarvan ik de nama ben vergeten. Maar die vallen vast niet onder het kopje beroemd :oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 14:43 
Bezige Bij

Nog niet veel...

Maar:

:arrow: Ian McKellen (pas bij de wereldpremire van x-men 2 in Londen) sorry dacht eerst een andere :oops:
:arrow: Hans Kazan :kaz:
:arrow: Willibrord Frequin, zomaar op straat in Amsterdam, maar of je daar blij mee moet zijn. :kaz:
:arrow: Carlo Boszhard, ook in Amsterdam, daar hoef je ook niet blij mee te zijn :kaz:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 16:15 
Stripster

:arrow: Flairck:) In de nieuwe bezetting en in die van een aantal jaar geleden. Daar heb ik heel erg veel handtekeingen van, want ik ga bijna elk jaar naar een concert van hun en koop ik meteen de cd bij hun zelf. Zodoende krijg je al snel een verzameling met cd's met handtekeningen.
:arrow: Clanned :) Alleen hadden we kaartjes voor rij 26 dus zag ik alleen maar vage mensjes die op het podium rond dwarrelen... :cry:
:arrow: New kids on the block. Toen ik 13 was had ik last van mijn hormomen en was ik fan van Joey McIntyre van NKOTB. :oops:
Toen ik naar een concert van hun mocht was ik zeer happy. Maar toen bleek dat ik helemaal bovenaan zat ( Ahoy :roll: ) en ook nog eens helemaal achteraan... :roll:
:arrow: Jan Douwe Kroeske, die man liep uit een winkel, in Voorburg toen ik langs fietste
:arrow: Ria Visser (wie kent haar niet...? :roll: ) Ria Visser presenteerde vroeger met Manon Nogwat op TV een kook programma van niets.
Die kwam in de kringloop waar ik zaterdaghulpje was om een bank te kopen.
:arrow: Jos Brink, Ik ben ooit met een bejaard stel mensen naar een opname van "Zondagskinderen". Was wel okay...
Verder nog polici, maar die herken ik de meeste keren gewoon niet... :oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 18:21 
Bijenkoningin

Ik kom uit op 11 min of meer bekende mensen, waar ik mee gepraat heb. En laatst dacht ik dat ik Bomhoff over Utrecht Centraal zag rennen, maar dat kan aan mij gelegen hebben.

(Er stond eerst 7, maar ik was er 4 vergeten :oops:. Is een lijst nog nodig?)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 20:05 
Bezige Bij

Ik neem aan, ook mensen van idols :oops: Ik wil wel een lijstje zien ja :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 20:31 
Bijenkoningin

Eigenlijk alleen sportmensen, een deel ervan ken ik persoonlijk :oops:
* Ab Krook
* Henny Kuiper
* Lance Armstrong
* Michael Boogerd
* zo goed als alle overige Nederlandse profwielrenners

en verder
* Cas Jansen
* Rob de Nijs
* De mensen van Diep Triest
* Friendlykassie :lex:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 21:48 
Bijenkoningin

Oke, lijstje min of meer bekenden:

Tooske
Rob Stenders
Fred Siebelink
Eric Dikeb (ook Margreet ui Stenders vroeg, maar die is minder bekend)
Sander de Heer
Jeroen Kijk in de Vegte
Adam Curry
Patrick Lodiers
Patrick Kicken
Marieke (die van Idols)
Leonie (ook van Idols, zei mij eerst ook niks)

That's about it... Met al deze mensen heb ik minstens een minuut gepraat.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 mei 2003, 22:07 
Hommel

Op het podium...
The Nits
The The
Peter Gabriel
Heather Nova
Sting
U2
(ben vast nog wel wat vergeten)

Stef Bos, die zag ik lopen in Groningen na een concert van Heather Nova.
Wat mensen van de lokale tv...tja :roll:
Oja en Urbanus! Daar heb ik mee gesproken, ik vroeg een handtekening maar kreeg een kusje.. yek :x Dat was tijdens de premiere van de film Hector.
Peter Faber heb ik gezien in de stad (Den Bosch).
Verder weet ik het even niet. :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 mei 2003, 08:58 
Oud-Roerganger

:arrow: Ik was de nieuwste bezetting van Flairck nog vergeten :) Zelfs met Sandra meegeweest naar hun kleedkamers, omdat Sandra zo'n grote fan is
:arrow: het complete cambuur elftal van een paar jaar geleden
:arrow: Alle elfsteden wedstrijdschaatsers die in de top 100 eindigden :) van de elfstedentocht van 1997
:arrow: Patrick Huisman en Christijaan Albers (DTM racers, deden wedstrijdje DTM mercedes tegen Mercedes racetruck.. racetruck won)
:arrow: Een heel leger truckracers (soms ook met een verleden in bijvoorbeeld de forumle 1)
:arrow: Bruni Heinke :oops: Haar ex-vriend woont op een paar kilometer bij me vandaan en derhalve reed ze vroeger vaak bij ons huis langs
:arrow: Desert sons stonerockers :P Maar die zijn niet superberoemd
:arrow: Wat mensen van Omrop Fryslan (bedankt Marika) Sybe sattelyt helaas niet :(
:arrow: Jan-Jaap van der Wal :oops: Was bij mn diploma-uitreiking van VWO.. Ik zat bij zn zusje in de klas
:arrow: Hakim :D Ja ik was jong :shock: Alhoewle..of ik daar zo blij mee moet zijn :shock: Ik hoor net uit iets te betrouwbare bron dat hij aan orgies doet :| (of deed)
:arrow: Paul Geerts en nog een heel leger striptekenaars, op de stripbeurs. Beste striptekenaar op die beurs was zonder twijfel Sandra Augiga, daar mocht ik zelfs de hele tijd naast zitten :D :lex:
Er schieten me later vast nog een stel te binnen ;)
Wat heb ik veel bekende mensen gezien :shock:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 mei 2003, 11:44 
Bezige Bij

Alexxxxx schreef:
:arrow: Paul Geerts en nog een heel leger striptekenaars, op de stripbeurs. Beste striptekenaar op die beurs was zonder twijfel Sandra Augiga, daar mocht ik zelfs de hele tijd naast zitten :D :lex:
Er schieten me later vast nog een stel te binnen ;)
Wat heb ik veel bekende mensen gezien :shock:

Hey... Paul Geerts heb ik ook gezien, op een Suske en Wiske beurs, ik heb een handtekening van em...

Ik heb ook nog veel bekende wielrenners gezien, maar ik kon ze niet gelijk identificeren want ze gingen vrij snel :oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 mei 2003, 11:59 
Bijenkoningin

MiGuel schreef:
Ik heb ook nog veel bekende wielrenners gezien, maar ik kon ze niet gelijk identificeren want ze gingen vrij snel :oops:
verbaasd? :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 mei 2003, 14:03 
Nachtpauwoog van 2005

Ik heb ook nog Hugo Van Rijn (Reijn? Rein?) gezien, op een vliegshow waar hij een verslag maakte voor het NOS journaal.
En Tatjana Simic, vlak buiten het NEC stadion, ik meen dat daar toen motorcross wedstrijden waren...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 mei 2003, 17:18 
The Bodyguard Bee

Dan ben ik vast heel saai, maar uhm... Afgezien van wat bekende hardcore-DJ's niemand... Of ik herken ze gewoon niet; dat is ook een euvel wat zich bij mij met enige regelmaat voordoet :P

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur