Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 26 sep 2017, 15:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 maart 2006, 20:27 
Bijenkoningin

Nieuw topic, kijken of het aanslaat

de vraag is simpel... wat hangt er aan de muur/wand/kast/plafond etc in de kamer waar je nu zit ? hoe is hij gedecoreerd ?

ik zal zo aftrappen met het behang van mijn eigen kamer, mits ik een werkende uploader heb gevonden :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 maart 2006, 20:34 
Bijenkoningin

Ik zal wel eens een keer een paar foto's van mijn muren in de woonkamer posten :P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 maart 2006, 20:35 
Bijenkoningin

Mijn MUSE poster, een van mijn lievelings posters, gekocht tijdens het concert in 2003 in Ahoy, de tourdata staan onderaan, naast de poster zie jij mijn wall of fame, waar ik alle (4 dus :')) leuke kaarten heb hangen die ik gekregen heb, ik ben er vorige zomer pas mee begonnen, dus ik moet eigenlijk kijken of ik sandra haar kaartje nog kan vinden en er naast hangen :D

Afbeelding

No doubt poster die ik voor mijn 14e verjaard heb gekregen, geen hele mooie poster, ook geen heel goed album, maar no doubt is wel heel okay en gwen stefani ook, dus bij gebrek aan beter deze maar opgehangen

Afbeelding

Poster van Bob Marley, Mick Jagger en Peter tosh, geweldige foto genomen voor het rolling stones concert op jamaica, Mick Jagger is zoo duidelijk knetterstoned op die foto :D hij lacht daar zoo schattig :herie:
links is ook nog een stukje te zien van de engelse vlag die er boven mijn deur hangt.

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 maart 2006, 20:58 
Bijenkoningin

mijn PACE vlag 3 jaar geleden in Italië gekocht, in de mei vakantie, toen ze in Italië echt overal hingen :D
daaronder een 2e muse poster, met daarop alle cover art, in de hoek zie je tegen de kast trouwens mijn zelfgemaakte fakkelstaf staan 8)

Afbeelding

mijn Boekenkast, die ik heb afgeschermd met een Ierse Vlag (vakantie dit jaar in ierland gekocht) bovenop de boekenkast staan een paar flessen (2x Baily's van een feest bij mij thuis, een keer Johnny Walker black laber, had ik mee naar lowlands, een fles Glenfiddich 12 jaar, hele dure whisky waar we de hele kerstvakantie met vrienden lol van hebben gehad, en de hipflesk, die ik in schotland deze zomer heb gekocht), al deze flessen brengen leuke (oei, dat klinkt fout) herinneringen met zich mee.
Verder hangt mijn eenwieler ook op levensgevaarlijke wijze aan de boekenkast.

Afbeelding

de 2e poster uit mijn top 3 favoriete posters, The Nightmare Before Christmas, heeft me heel veel moeite gekost om aan deze poster te komen, maar hij hangt er mooi, boven mijn hoofdkussen

Afbeelding

mijn hele oude 'rock legends' poster, mijn king size loesje poster met een verzameling van loesjes die over de liefde gaan, een carnavals bord met 'das moatwark' (ik heb een pleurishekel aan carnaval, maar dit bord is wel speciaal voor me, daarom maak ik ook een speciale uitzondering :lex: ) en een tekening die mijn broertje maakte voor mijn 16e verjaardag

Afbeelding

mijn Corpse Bride Poster, poster van kurt Cobain (every angry teenager should have one :')) de mini poster die bij mijn dvd van 'the wall' zat
en daaronder verstopt een touristisch prulletje van de vakantie naar amerika van euhm... lang geleden.

Afbeelding

en last but not least, de 3e poster uit mijn top 3 (die in compleet willekeurige volgorde is trouwens, want ik kan zelf nooit kiezen welke ik het allermoist vindt, the nightmare is iig3e plek, pink floyd vind ik he tmooist, maar muse is het speciaalst) 'Pink Floyd - Back Catalogue' het hoort als puberjonge nou eenmaal om blote vrouwen op je kamer te hebben hangen :') dus wie ben ik om daar tegenin te gaan, maar als, dan toch maar zo smaakvol mogelijk, dit zijn de cover art's van de bekendste pink floyd albums, gebody paint op een aantal niet onaardige ruggen van vrouwen die aan een zwembad zitten

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 maart 2006, 08:40 
Bijenkoningin

is hopper niet van nighthawks ? (anders he bik echt geen idee waar ik zijn naam van herken :oops: )

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 maart 2006, 13:20 
Bijenkoningin

Zo Herie, jij hebt ook veel muur als je dat allemaal kwijt kunt :?

Ten eerste heb ik boven m'n bed een aantal kaarten hangen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En daaronder een poster uit een tijdschrift dat ik in groep 8 had.. De "Hello You" :') Maar ik vind het gewoon een mooie poster...
Afbeelding

Formule 1 kan niet ontbreken.. Dit is een oude kalender van LB, hangt altijd op februari :oops:
Afbeelding

Daar tegenover een leuke lamp, die ik ooit voor €1 bij Zeeman heb gekocht :') En een mooie tekst van Twarres, - 2 regels kwam ik laatst achter :oops:
Afbeelding

Een wandje vol met cd's, die er de hele tijd weer afflikkeren :roll: Dit stukje muur kon niet behangen worden, verven zit ik nu over te denken.. Maar zelfs cd's met dubbelzijdig tape blijven niet hangen. Drama.
Afbeelding

Omdat ik heel trots ben dat ik een keer met een rugnummer op m'n buik heb gelopen op een sportdag en het er toch wel erg professioneel uit vind zien, hangt dit gekreukte nummer er sinds afgelopen sportdag (september). Nee, het was niet vrijwillig.. Maar ik wil toch altijd patsen met m'n "atletiek-nummer" :P
Afbeelding

Kermit! Poster komt uit Warner Brothers Movie World, of hoe het nu ook mag heten.. Een houten lijst vond ik te saai, dus heb ik er traanplaatspul op geplakt, had ik toch nog over.
Afbeelding

Natuurlijk, een verkeersbord :P Deze staat op een kast en ik had geen zin om de troep die er voor ligt weg te halen.. Klaas (knuffel die ik ooit van Ventoux heb gekregen) maar wel even weggehaald, die stond er pal voor :')
Afbeelding

De Moulin Rouge poster van de musicalklas van vorig jaar :) En een hawaï-ketting. (Op mooi traanplaatbehang :P)
Afbeelding

Zelfgemaakte kikker, heel gedoe, ik weet niet eens meer precies hoe.. In ieder geval gemaakt in de tekenles, tis wel iets met verf en iets met drukken.. Ofzo :?
Afbeelding

Dit was ik vergeten :oops: Staat schuin op een balk ergens, ik had het echt over het hoofd gezien..
Afbeelding

Dan mijn deur (van de buitenkant).
Afbeelding

:')
Afbeelding

Nog een verkeersbord
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 maart 2006, 14:09 
Duizendpoot

ik kan geen fotos maken die op t net gezet kunnen worden(misschien maar goed ook met die rommel van me)
maar t ziet er mooi uit twister!

maar wat hangt er aan mijn muur, zeg dat wordt een waslijst!
heb niet 1 kamer heb 3 slaapkamers en een woonkamer een keuken en bijkeuken,wc, gang, overloop, zolder(daar hangen alleen spinnenwebben)
en buiten? hok en schuttingen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 maart 2006, 17:39 
Bijenkoningin

gave muren twister, letterlijk, dat zwarte behand is erg mooi, groen is ook een hele pimpe kleur en dat traanplaatbehang.

muur met cd's heb ik ook gehad, in mijn vorige kamer, maar daar zit mijn zusje nu en heeft allerlij puralie gehangen aan de spijkers die er nog hingen
en die kermit is wel heer erg vet :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 maart 2006, 18:02 
Duizendpoot

Kermit!!!!!!!!!!!!!!!! :autumn:
Ik heb een button op mijn jas van kermit!!!!!!!!!!!! :Y

Hmm, op mijn muren hangen foto's, eigen schilderijen, cobrakalender, prikbord met kaartjes enzow, en op een keukenkastje een a4tje met n tekening van gummbah / kamagurka (ik haal die twee altijd door elkaar) met als onderschrift: als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin! :P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 maart 2006, 08:30 
Duizendpoot

ooit heeft iemand deze foto van mijn muur gemaakt dus 1 muur kan ik wel laten zien.
dus wat hangt er aan mijn muur?

Een computermeubel/tv-kast!!!

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 maart 2006, 08:47 
Bijenkoningin

ziet er heerlijk leeg uit 8) is dat nogsteeds zo ?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 maart 2006, 08:56 
Duizendpoot

Nee nu zit ik er voor :drakin:

Er staat links een tv, daaronder, video, dvd, nintendo 64, gamecube (ja echt iets voor een volwassen vrouw!)
Rechts een pc, de rest van de kast volgestouwd met van alles zodat je inmiddels niet meer zoveel kwijt kan...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 maart 2006, 09:00 
Bijenkoningin

het bittere lot van alle kastjes, ik ken niemand die het lukt ze leeg te laten op den duur :(

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 maart 2006, 09:08 
Duizendpoot

tja ben een bewaartypje. kan mn kont straks niet meer keren in mn huis als ik er niet gauw wat aan doe!

maar dit is wel de enige kast(o ja nog een kleiner boekenkastje in bijna dezelfde stijl(maar nog niet door mij geverfd) die aan de muur hangt.
en dit topic gaat gelukkig niet over het volproppen van kasten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 apr 2006, 21:46 
Nachtpauwoog van 2005

De aquarel gemaakt door Ria:

Afbeelding

En ook nog een kleinere potloodtekening van haar hand.

En iemand van m'n werk gaat een schilderij maken voor mijn 'grote' witte muur aan de andere kant :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur