Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 17 dec 2017, 07:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe dom kun je zijn?
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 apr 2006, 12:23 
Retired

Topic waarin je dingen met ons kunt delen over je eigen of domme acties van anderen.
Ter lering ende vermaeck.

Ik kwam dit tegen:

Citaat:
Politie plukt snelheidsduivel van weg

Uitgegeven: 19 april 2006 11:36

VELP - De politie heeft dinsdagavond het rijbewijs van een 34-jarige inwoner van Ugchelen ingenomen, nadat deze automobilist met een snelheid van meer dan 200 km/uur over de snelweg A348 (Dieren-Arnhem) raasde. De man had zijn rijbewijs net terug nadat hij eerder ook al eens was betrapt op veel te hard rijden, aldus de politie.

Agenten klokten de snelheidsduivel tijdens een controle terwijl hij ruim 200 km/uur reed. Ze zetten de achtervolging in waarbij een maximum snelheid van 216 km/uur werd gehaald. In Velp slaagde de politie er in de man te laten stoppen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 apr 2006, 12:30 
Stripster

Ja, best wel dom. :Y

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 apr 2006, 15:11 
Bijenkoningin

:')

Op school zingen we 4-stemmig, hele klas heeft stemtesten gedaan en is verdeeld over sopraan, alt, tenor en bas. Er zitten een aantal verschrikkelijke domme bReEZaH's in mn klas, zijn op 1 na allemaal alt. Ze zeuren vaak over het feit dat het zo laag is :') En daar kan ik me al dood aan ergeren. Zegt de meest verschrikkelijke vandaag ineens "Hebben we alweer zo'n onderstem! Waarom hebben wij nooit de melodie? :("
:kaz:
Gevolgd door een uitermate geïrriteerd "Dat is nou juist het kenmerk van een altpartij, verdomme!" met bijpassende gebaren uiteraard. Kreeg nog een paar complimentjes over die opmerking, bijna iedereen heeft een hekel aan dat kind. Helaas kon ik haar kop niet zien, maar de hele club schijnt me niet normaal arrogant aan te hebben gekeken :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 apr 2006, 15:37 
Retired

Pfffff, da's wel dom ja!
Puike reaktie trouwens!
Maarre bReEZaH's op de vrije school? Daar verbaas ik me dan wel weer over.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 apr 2006, 20:23 
Bijenkoningin

Mjah, we hebben ze wel :Y Ik heb zo'n vermoeden dat ze verder te dom zijn voor een normale school, maar ja, als ze dan toch havo (of zelfs vwo) kunnen doen, begin ik weer te twijfelen...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 apr 2006, 17:05 
Bijenkoningin

Dom bezig: http://www.darwinawards.com (Engelstalig)

Staan de meest domme acties! Helaas is de tendens daar voornamelijk amerikanen en weinig wereldwijd...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 apr 2006, 18:32 
Enigma

2 keer in 1 jaar m'n Eend in de prak rijden :kaz:

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 apr 2006, 23:14 
Retired

Citaat:
Pete Doherty opnieuw opgepakt
Uitgegeven: 20 april 2006 22:51
Laatst gewijzigd: 20 april 2006 22:55

LONDEN - Pete Doherty, de Britse zanger en knipperlichtliefde van model Kate Moss, is donderdag in Londen opnieuw opgepakt wegens drugsbezit. De arrestatie volgde enkele uren nadat hij een voorwaardelijke celstraf had gekregen voor... drugsbezit.

Doherty was al twee keer vastgenomen met heroïne, crack, cocaïne en cannabis op zak. De rechter stelde de 27-jarige muzikant voor twee jaar lang onder toezicht. Ook moest hij achttien maanden in drugstherapie. Daarnaast dwong de rechter de voorman van de Babyshambles zijn rijbewijs voor zes maanden in te leveren.

De muzikant moest eerder al een therapie volgen. Volgens de advocaat van Doherty zou het al beter gaan met de popartiest.

:shock:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 apr 2006, 15:47 
Retired

Bizar verhaal:

Citaat:
Vrouw reed met lijk van moeder door Duitsland

Uitgegeven: 24 april 2006 14:00

KOBLENZ - De Duitse politie heeft een 53-jarige automobiliste aangehouden, die zeker 450 kilometer had gereden met het lijk van haar negentigjarige moeder op de achterbank. De vrouw ondernam de tocht van Bremerhaven, waar haar moeder was overleden, naar Daun in de Eifel, omdat zij de kosten van het lijktransport wilde uitsparen, meldden Duitse media maandag.

Een begrafenisondernemer tipte de politie zondag over het bijzondere transport. In Koblenz werd de vrouw aangehouden, toen zij bij het station stond te wachten op haar man, die mee zou rijden naar Daun. Op de achterbank lag de overleden moeder, onder een stapel kleren.

De vrouw en haar man krijgen een boete wegens verstoring van de rust van een dode en wegens overtreding van de begrafeniswetgeving, die bepaalt dat doden alleen in een speciale lijkwagen mogen worden vervoerd. "De vrouw bevond zich op de achterbank zonder gordel.

Maar dat gaf in dit geval niet zo veel", voegde een politiewoordvoerder er nog aan toe.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 apr 2006, 10:26 
Retired

Citaat:
Boete
In Peoria, een stad ten zuiden van Springfield (Illinois), heeft een dode man drie parkeerboetes gehad. De politie zag niet dat de man in de auto dood was, en bekeurde hem tot drie maal toe voor verkeerd parkeren. Ook gaven ze de SUV een wegsleepsticker. Een oplettende voorbijganger ontdekte de dode man. De wandelaar merkte namelijk een voet tegen het raam op en belde daarop de politie. Die bleek drie dagen eerder reeds geïnformeerd dat de man vermist was. De politie gaf toe een enorme blunder te hebben gemaakt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 mei 2006, 15:14 
Retired

Blondt moment vandaag:

Sollicitatiegesprek om 12.15. Alwaar ik opgepoetst en op tijd verschijn.
Een beetje te op tijd, het gesprek is pas morgen :kaz:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 mei 2006, 15:17 
Stripster

Nou ja, laat je in ieder geval zien dat je enthousiast bent... toch? ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 mei 2006, 15:35 
Retired

Ben ik ook al niet. :D
Verkeerde indruk maak ik zo.
Dit is zo'n functie waarop ik heb gesolliciteerd omdat ik moet van het UWV. Zo'n functie waarvoor ik mezelf nooit zou uitnodigen. :?
Dat heb ik vaak de laatste tijd. Ik krijg bijna het idee dat ik mezelf misschien onderschat. Bijna. :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 mei 2006, 09:52 
Retired

Citaat:
Snoepspoor leidt naar inbrekers

Uitgegeven: 6 mei 2006 16:44

AMSTERDAM - Een snoepspoor van enkele honderden meters heeft de politie geleid naar de verdachten van een inbraak in een café in het Brabantse Oirschot. De verdachten, drie jongens van 16 en 17 jaar, zijn vrijdagnacht aangehouden. Ze zitten zaterdag nog vast voor verhoor, meldt de politie.

De inbrekers hadden een raam opengebroken om de horecagelegenheid aan de Kempenweg binnen te komen. Een voorbijganger zag de jongeren buitgemaakt snoep opeten. Daarna merkte hij een spoor van aangebroken en onaangebroken ijsjes en snoepgoed op, meldt de politie. Gewaarschuwde agenten wisten de jongens daarop eenvoudig te traceren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 mei 2006, 11:03 
Oud-Roerganger

Wat een sukkels :') zekker te weinig sprookjes voorgelezen gekregen in hun jeugd :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur