Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 21 okt 2017, 04:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Bizarre verhalen
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 jul 2011, 22:26 
Retired

Doodverklaarde man zet mortuarium op stelten

KAAPSTAD - Een 50-jarige Zuid-Afrikaan heeft zondag een mortuarium op stelten gezet. Zijn familie had hem laten ophalen, in de veronderstelling dat hij was overleden, maar hij bleek slechts buiten bewustzijn.

Toen de man wakker werd en merkte dat hij in een ijskoude koelcel lag, begon hij om hulp te roepen. Twee medewerkers van het lijkenhuis in het zuidoostelijke plaatsje Libode kregen de schrik van hun leven. Zij dachten met een geest van doen te hebben.
Toen de medewerkers van het mortuarium van de schrik waren bekomen, belden zij een ambulance. De man had bijna 24 uur in de vrieskou gelegen. Een woordvoerder van de gezondheidsdienst zei tegen persbureau Sana dat dit geval nog maar eens bewijst dat mensen het aan artsen of hulpverleners moeten overlaten om zieken dood te verklaren.

:OMG:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 aug 2011, 11:23 
Retired

Elektricien opgeblazen door hogedrukspuit

HULL - Een Britse elektricien van 26 kreeg de schrik van zijn leven toen hij bij een onwaarschijnlijk bedrijfsongeval een hogedrukspuit in zijn achterste kreeg. De man heeft het ongeluk op het nippertje overleefd.

Gareth Durrant was bezig met de bedrading van een caravan in het bedrijf waar hij werkte in het Britse Hull, toen een spuit met samengeperste lucht in zijn achterwerk schoot. Durrant werd direct overgebracht naar het ziekenhuis, waar artsen een snee van zo'n 15 centimeter ontdekten in zijn achterste. Terwijl hij urenlang werd geopereerd, wachten zijn vrouw Sarah en hun 3-jarige zoontje Daniel in spanning af.

Toen chirurgen zijn leven hadden gered, moest Durrant een week in het ziekenhuis herstellen van zijn verwondingen. "Ik kan niet beschrijven hoe pijnlijk het was. Het voelde alsof ik werd opgeblazen, het was de grootse schok in mijn leven. Er kwam met grote snelheid lucht in mijn darmen en maag", zegt Durrant in The Daily Telegraph.

De Brit heeft aan zijn pijnlijke ongeluk een stoma overgehouden. Ook lijdt hij nog altijd aan helse pijnen, kan hij moeilijk eten en heeft hij maagproblemen. Bovendien is hij niet meer in staat om te werken. Hij heeft zijn voormalig werkgever voor de rechter gesleept wegens de gevaarlijke omstandigheden waarin hij zijn werk moest uitvoeren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 aug 2011, 13:43 
Bijenkoningin

En ik maar denken dat zoiets alleen maar in een slechte horror films kon.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 sep 2011, 16:03 
Bijenkoningin

Voorbijgangers storten zich op gekantelde truck vol wiet

Voorbijgangers geloofden hun ogen niet toen een vrachtwagen beladen met marihuana op een druk kruispunt in het Amerikaanse San Jose kantelde. Terwijl de chauffeur het op een lopen zetten, lag het kruispunt bezaaid met zakken wiet. Andere chauffeurs en voetgangers vlogen op de drugs af en stoven er op hun beurt vandoor, meldt de San Jose Mercury News.

De politie vond een geladen pistool in de vrachtwagen, maar is er nog niet in geslaagd de chauffeur te traceren. Hetzelfde geldt voor een groot deel van de drugs.

bron;ad.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 sep 2011, 15:41 
Scania Liefhebber

Stomdronken moeder rijdt met kind in auto slingerend door Hoogezand

Hoogezand – Maandagmiddag heeft de politie een 34-jarige inwoonster van Hoogezand aangehouden. De politie reageerde op een melding dat een automobilist in een grijze auto slingerend over de Woldweg in Hoogezand zou rijden.

De agenten troffen de bewuste auto op de Abraham Kuypersingel aan.

Een alerte getuige had met een doortastend optreden kans gezien om de autosleutels van de bestuurster af te pakken en belde de politie. De blaasproef wees uit dat zij alcohol had gehad.

De vrouw is aangehouden en overgebracht naar het politiebureau. Daar wees de ademanalyse uit dat de vrouw meer dan 2,70 promille (1175 ug/l) alcohol in haar bloed had. De verdachte is ter ontnuchtering ingesloten. Haar 6-jarige dochtertje, die bij haar in de auto zat, is overgedragen aan het zorgkader.

Het rijbewijs van de vrouw zal worden ingevorderd en de politie maakt proces-verbaal op.
© Newspower.nl

Gewoon straalbezopen deze vrouw, die heeft wel een drankprobleem
2.7 promille is heel erg veel.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 sep 2011, 15:56 
Scania Liefhebber

VALKENSWAARD – Er zijn 55 vrachtwagenchauffeurs afgelopen zaterdag niet komen opdagen bij de Truckrun Valkenswaard. "Ik heb daardoor vijftien verstandelijk gehandicapten weg moeten sturen", verzucht organisator Toon van Daal.

"Ik vind het helemaal niet leuk. Die chauffeurs hadden mij kunnen opbellen om te vertellen dat ze niet kwamen. Dan had ik chauffeurs van de wachtlijst opgeroepen", meldt Van Daal.

En vervolgt: "Ik had vooraf helemaal geen signalen ontvangen dat er zoveel niet zouden komen. Van een transportbedrijf zijn er helemaal geen chauffeurs gekomen, terwijl die onderneming zich wel als één van de eersten had ingeschreven."

"Natuurlijk mogen ze volgend jaar meedoen. Wij doen het voor de mensen met een handicap. Ze krijgen van mij een nette brief met daarin de melding dat ik de gang van zaken niet leuk vind. En dat ze het volgende jaar moeten laten weten als ze niet kunnen", klinkt het hoopvol.

Nooit meegemaakt
En: "De truckrun is er al 26 jaar, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt."

Uiteindelijk waren er 400 chauffeurs. Van de vijfenvijftig gehandicapten die hun chauffeur niet zagen komen, is een deel vervoerd in een bus en busjes. Een ander deel is opgedeeld in cabines van vrachtwagens. "Maar niet iedere chauffeur vindt het prettig als er mensen op zijn bed gaan zitten", verduidelijkt Van Daal.

En er zijn dus 15 verstandelijk gehandicapten door hun begeleiders naar huis gebracht zonder dat ze mee mochten doen aan hun favoriete truckrun door het Brabantse land.

Van Daal: "Ik ga volgende week naar ze toe en probeer het uit te leggen. Dit is niet leuk voor ze. De mensen leven er lang van tevoren naartoe. Dat ze niet mee konden vind ik erg."

Snapt het niet
Hij snapt nog steeds niet waarom er zoveel chauffeurs verzuimden. Mannen die er andere keren wel bij waren en zichtbaar genoten van de hartelijkheid en dankbaarheid die ze ontvingen van mensen met een geestelijk handicap.

"Ik kan mij niet voorstellen dat ze alle 55 in het buitenland aan het werk waren. Als ze om acht uur hadden laten weten dat ze niet konden dan had ik nog andere chauffeurs kunnen inzetten. Maar niet tien minuten voor vertrek", besluit Van Daal.

©Transport Online / Marcel van der Voort

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 sep 2011, 16:36 
Retired

Dat is wel heel zuur zeg.
Beetje flauw ook om niets te laten horen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 sep 2011, 16:38 
the nightflier

:nono: :nono: :nono:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 sep 2011, 17:07 
Oud-Roerganger

erg sneu, dat soort dingen doe je gewoon niet... :heks:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 sep 2011, 19:45 
Wiseguy

Zondag een truckrun in Venhuizen, ik hoop dat ze daar wel allemaal komen.

Misschien doe je het gratis, maar je doet het nooit voor niks.

Vroege vogel 2009
Nachtpauwoog 2012 2014 2015 2016

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 sep 2011, 20:53 
Bijenkoningin

wat k*t streek laat dan in ieder geval wat horen, voor die gehandicapte mensen is het belangrijk.
en om het dan zo te laten afweten :nono:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 okt 2011, 11:30 
Retired

Vondst lichaam is 'bizarre zaak'

WOLVEGA - De man die zondag dood werd aangetroffen in de sloot bij het Friese Wolvega, blijkt een eerder overleden man te zijn die door zijn zoon is opgegraven uit zijn graf en daarna in het water is gegooid.

De rooms-katholieke begraafplaats in Wolvega (Friesland) werd maandagmorgen afgezet naar aanleiding van de vondst van een stoffeljik overschot in de Schipsloot zondagmorgen. Een graf bleek te zijn geopend.

De politie spreekt van een „bizarre zaak”. Het zou gaan om een tragisch drama in de familiesfeer. De zoon van de aangetroffen man is zondag aangehouden. Hij was al bekend bij hulpverleningsinstanties.
De gevonden man zou begin 2011 al overleden en begraven zijn in Wolvega. Burgemeester van Klaveren noemt de zaak 'luguber en tragisch'.

Het stoffelijk overschot werd zondagochtend door een voorbijganger ontdekt. Duikers van de brandweer hebben de man uit het water gehaald, waarna medewerkers van de forensische opsporing zijn identiteit en de doodsoorzaak hebben vastgesteld.
Bron

Heel heel bizar :OMG:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 okt 2011, 11:37 
Grunneger

Citaat:
Burgemeester van Klaveren noemt de zaak 'luguber en tragisch'.

Idd luguber :shock:

johannes@buzzybeeforum.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur