Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 11 dec 2017, 06:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Moppentopic.
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 feb 2011, 19:21 
Wiseguy

Ook wel eens meegemaakt? Van die leuke dingen die je als gepensioneerde zoal overkomen?
Werkende mensen vragen vaak aan gepensioneerde mensen wat hun dag zo leuk maakt.

Als voorbeeld vertel ik hetgeen mijn vrouw en ik meemaakten toen we laatst naar de stad gingen en een winkel binnen liepen.
Nog geen tien minuten later stonden we weer buiten en zagen dat een politieagent een bon stond uit te schrijven wegens fout parkeren.
Ik zei: 'Kom op man. Hij staat er net.' Maar de agent bleef rustig doorschrijven.
Toen schold ik - geheel tegen mijn gewoonte in - de agent uit.
De man keek me uitdrukkingloos aan en begon een 2e bonnetje te schrijven.
Vervolgens nam mijn vrouw het woord en maakte hem uit voor 'dienstklopper'.
De agent voltooide de 2e bon en stopte ook deze onder de ruitenwisser en begon ijverig te schrijven aan een derde exemplaar.
Hoe meer we hem irriteerden, hoe meer papierwerk hij produceerde.
Maar persoonlijk vonden we dat allemaal niet zo erg, want wij waren immers met de bus naar de stad gekomen.

En zo proberen we er elke dag iets leuks van te maken, Da's belangrijk op onze leeftijd!!

Misschien doe je het gratis, maar je doet het nooit voor niks.

Vroege vogel 2009 2017
Nachtpauwoog 2012 2014 2015 2016

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 feb 2011, 21:17 
Wiseguy

En omdat het hier toch zo gezellig druk is, nog maar eentje. :lol:

Twee vriendinnen praten in de keuken met mekaar over sex

1 : En, goeie sex gehad gisteren?
2 : Ach zwijg er mij van, het was een ramp. Mijn man is thuisgekomen, heeft snel snel zijn eten naar binnen geslagen, is op mij gekropen, was in 3 minuten klaar en is direct in slaap gevallen.... en bij u?
1: oooh het was echt fantastisch. Hij is thuisgekomen van zijn werk en heeft me meegenomen voor een romantisch diner. Daarna zijn we samen nog een uurtje gaan wandelen en als we thuiskwamen heeft hij het hele huis vol met kaarsjes gezet. Het voorspel heeft wel een uur geduurd en daarna hebben we nog eens een uur gevreeën. En als we klaar waren hebben we nog gezellig een uurtje gepraat alvorens we gaan slapen zijn. Het was echt fantastisch!!!!

Op dat zelfde moment zijn ook de twee mannen in het salon met mekaar aan het praten:

1: En, goeie sex gehad gisteren?
2: Ja jong, echt fantastisch. Ik kwam thuis en mijn eten stond klaar. Ik heb rap gegeten, daarna direct gesext en dan gaan slapen en gij?
1: Zwijg jong het was een ramp. Ik kwam thuis en had geen eten want er was geen electriciteit want mijn vrouw was vergeten de factuur te betalen. Van misere heb ik haar moeten meenemen op restaurant. ‘T was verdomme zo duur dat ik zelf geen geld meer had voor nen taxi en kben een uur te voet naar huis moeten gaan. En als we dan thuis waren was er natuurlijk nog geen electriciteit en zat er niks anders op dan een stomme kaars aan te steken om toch iet te zien. Dat werkte allemaal zo erg op mijn systeem dat het meer dan een uur geduurd heeft voor dat ik hem recht kreeg. En nekeer dat het dan zover was heeft het nog een uur geduurd voor ik kon klaarkomen. ‘k Was er zo van gestresseerd dat het nog zeker een uur geduurd heeft voor ik in slaap kon vallen en die hele tijd heeft die van ons hare kwebbel gene seconde dicht gehouden... Een ramp!!!

Vroege vogel 2009 2017

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 maart 2011, 10:56 
Wiseguy

Een Nederlander, een Duitser, een dame met een kort rokje en een mooie boezem en een non zitten in een treincoupe. Op een gegeven moment rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet dus het is pikkedonker.
Opeens klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in z'n gezicht te wrijven. "Net goed", denkt de non, "die Duitser heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Net goed", denkt de mooie meid, "die Duitser heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Scheisse", denkt die Duitser, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Die Nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de klap heb gekregen!"
En de Nederlander denkt: "In de volgende tunnel sla ik die Duitser
gewoon weer op z'n smoel...!

Vroege vogel 2009 2017

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 maart 2011, 13:21 
Wiseguy

VERMAGEREN DOOR SEKS

Het is al een hele tijd bekend dat seks een goede vorm van lichaamsbeweging vormt, maar tot voor kort was er nooit onderzoek gevoerd naar het verbranden van calorieën door verschillende seksuele activiteiten.
Na een diepgravende studie kunnen we u nu met trots volgende resultaten voorleggen:

UITTREKKEN VAN HAAR KLEREN
Met haar toestemming ............. 12 calorieën
Zonder haar toestemming ......... 187 calorieën

HET LOSMAKEN VAN HAAR BEHA
Met beide handen ................ 8 calorieën
Met een hand .....................12 calorieën
Met je tanden .................... 85 calorieën

HET AANTREKKEN VAN EEN CONDOOM
Bij een erectie ............ 6 calorieën
Zonder een erectie ......... 315 calorieën

VOORSPEL
Proberen de clitoris te vinden ........ 8 calorieën
Proberen de G-plek te vinden ........ 92 calorieën

STANDJES
Missionaris ............... 12 calorieën
69 al liggend ............. 78 calorieën
69 al staand ............. 112 calorieën
Kruiwagen ................. 216 calorieën
Op z'n hondjes ..............326 calorieën
Italiaanse kroonluchter ........ 912 calorieën

ORGASME
Echt ................... 112 calorieën
Fake ................... 315 calorieën

POST-ORGASME
In bed liggen knuffelen .................. 18 calorieën
Onmiddellijk opstaan ................... 36 calorieën
Uitleggen waarom je onmiddellijk opstaat ............... 816 calorieën

>EEN TWEEDE ERECTIE KRIJGEN, ALS JE
20-29 jaar bent ..................... 36 calorieën
30-39 jaar bent ..................... 80 calorieën
40-49 jaar bent .................... 124 calorieën
50-59 jaar bent .................... 972 calorieën
60-69 jaar bent .................... 2916 calorieën
70 jaar of ouder bent . resultaten nog niet binnen

ACHTERAF AANKLEDEN
Kalm ........................................... 32 calorieën
Gehaast ........................................ 98 calorieën
Terwijl haar vader op de deur staat te bonken ....1218 calorieën
Terwijl je vrouw op de deur staat te bonken ......3521 calorieën

Vroege vogel 2009 2017

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 maart 2011, 11:29 
Retired

Komt een vrouw bij een waarzegster: "nou, vertel het me maar!"

Waarzegster kijkt in haar bol en schrikt.
"O mijn god, uw man komt op een vreselijke wijze om het leven!"

"Jaja, dat weet ik, maar kom ik er mee weg?"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 maart 2011, 11:00 
Wiseguy

Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afviel. Ik waste mijn haar nl. met een shampoo, en tijdens het spoelen liep die shampoo langs mijn lichaam omlaag. Op zich niet erg... maar op het etiket staat: Geeft meer volume ... Ik ben nu overgeschakeld op een afwasmiddel. Het etiket is veelbelovend: VERWIJDERT ALLE VET, ZELFS HET MEEST HARDNEKKIGE! :stampen:

Vroege vogel 2009 2017

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 maart 2011, 11:00 
Retired

:snowMG:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 maart 2011, 14:36 
Bijenkoningin

Heren,

Ik wil iedereen die wel eens bij de Ikea komt, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen. Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Ikea Duiven, maar let op: het schijnt ook elders in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost- Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent.

Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt. Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je.

Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat. Die van mij is afgelopen zaterdag, dinsdag, donderdag en vrijdag gestolen. Vrijdag zelfs twee keer, woensdag kon ik helaas niet.

Alsjeblieft doorsturen naar al je contactpersonen, waarschuw ze allemaal!!

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 maart 2011, 21:12 
Duizendpoot

Ik zet hem even neer in het goede topic :oops:

Het is wit en staat in de hoek?

een koelkast met straf

Zooooo flauw, maar ik heb hier echt hard om moeten lachen :oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 maart 2011, 23:00 
Taxismurf

Vinnie schreef:
Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afviel. Ik waste mijn haar nl. met een shampoo, en tijdens het spoelen liep die shampoo langs mijn lichaam omlaag. Op zich niet erg... maar op het etiket staat: Geeft meer volume ... Ik ben nu overgeschakeld op een afwasmiddel. Het etiket is veelbelovend: VERWIJDERT ALLE VET, ZELFS HET MEEST HARDNEKKIGE! :stampen:

:hail:

voor nog meer historie klik je hier , het buzzybee documentatie centrum , members only

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 maart 2011, 21:21 
Wiseguy

Volgens mij is deze ooit geschreven door een BB-er. ;)

Er leefde eens veel her weg in een krachtig pasteel een scheel hoon meisje, en dat scheel hoon meisje hette Weefsnitje. Maar, in het krachtig pasteel woonde nog iemand: de biefstoeder, de moze biefstoeder van Weefsnitje.
En, iedere dag trok zij haar kloonste scheetje aan, en ging voor het wiegeltje staan, en dan zei ze: "Wiegeltje, wiegeltje aan de spand, wie is de vroonste schouw van lans het gand? ".
En dan antwoorde dat wiegeltje: "Biefstoeder, jij bent scheel hoon, maar Weefsnitje is nog muizendschaal doner dan jij". En dan werd die biefstoeder stozer en stozer.

Op dekere zag, ging zij vrorgens smoeg naar de joze bager, die leersmap had een klare zijk op de kaak, hij was vroeger nog matroos geweest en had zeven jaren op zijn slip gescheten. De joze bager dus, hij sprong op zijn perk staard, pakte zijn wietgescheer en met zijn klatte zoten smeet hji Weefsnitje in het wuikgestras.

En Weefsnitje, ocharme, zat daar maar te schuilen van de hik. En het zat daar vol met woute stolven. Toen kwamen daar uit het heupelkrout de zweven zergjes die, ergens diep in het woud in een harig kutje woonden.
Zij zagen Weefsnitje liggen, en met verkrachte eenden brachten zij Weefsnitje naar een haddestoelen puistje.

Toen kwam daar opeens de prone schins voorbij, ook al gezeten op een perk staard, eigenlijk een pimmelschaard. Hij zag Weefsnitje liggen, want zij lag daar in een klazen gist, zij had zich immers verslikt in een frut stuik van de houte steks. En de prone schins, die werd natuurlijk zapelstot van Weefsnitje, hij streek kak in haar ogen en muste haar recht op haar kond.
Hij nam haar mee en zijn trouwden veel en hadden lange kinderen en gaven een groot kannepoekenfeest.

Vroege vogel 2009 2017

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 maart 2011, 21:49 
Bijenkoningin

Vinnie schreef:
Volgens mij is deze ooit geschreven door een BB-er. ;)

Er leefde eens veel her weg in een krachtig pasteel een scheel hoon meisje, en dat scheel hoon meisje hette Weefsnitje. Maar, in het krachtig pasteel woonde nog iemand: de biefstoeder, de moze biefstoeder van Weefsnitje.
En, iedere dag trok zij haar kloonste scheetje aan, en ging voor het wiegeltje staan, en dan zei ze: "Wiegeltje, wiegeltje aan de spand, wie is de vroonste schouw van lans het gand? ".
En dan antwoorde dat wiegeltje: "Biefstoeder, jij bent scheel hoon, maar Weefsnitje is nog muizendschaal doner dan jij". En dan werd die biefstoeder stozer en stozer.

Op dekere zag, ging zij vrorgens smoeg naar de joze bager, die leersmap had een klare zijk op de kaak, hij was vroeger nog matroos geweest en had zeven jaren op zijn slip gescheten. De joze bager dus, hij sprong op zijn perk staard, pakte zijn wietgescheer en met zijn klatte zoten smeet hji Weefsnitje in het wuikgestras.

En Weefsnitje, ocharme, zat daar maar te schuilen van de hik. En het zat daar vol met woute stolven. Toen kwamen daar uit het heupelkrout de zweven zergjes die, ergens diep in het woud in een harig kutje woonden.
Zij zagen Weefsnitje liggen, en met verkrachte eenden brachten zij Weefsnitje naar een haddestoelen puistje.

Toen kwam daar opeens de prone schins voorbij, ook al gezeten op een perk staard, eigenlijk een pimmelschaard. Hij zag Weefsnitje liggen, want zij lag daar in een klazen gist, zij had zich immers verslikt in een frut stuik van de houte steks. En de prone schins, die werd natuurlijk zapelstot van Weefsnitje, hij streek kak in haar ogen en muste haar recht op haar kond.
Hij nam haar mee en zijn trouwden veel en hadden lange kinderen en gaven een groot kannepoekenfeest.

Ik had moeite om het te lezen en ik heb er al zeker niet om kunnen lachen, wat is nou de clou van dit verhaal?

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 maart 2011, 21:55 
Duizendpoot

Kerstrecept voor eend met whiskey
Benodigdheden:
- Een eend van 5 kg.
- 2 flessen Schotse Whisky.
- Spekreepjes.
- Olijfolie.
Bereidingswijze:
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.
De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.
De eend op een vuurvaste schaal leggen en een tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met whisky.
De glaven opdiinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen.
Nog en naiff glav insjenke en opdlinke.
Na en naiff uui de hoven opedoen om deend te sjekkn.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povenkand van de linkerand toen.
Denove nen sgop geve.
Twee glave wiskiinsjenke en tmiddeste glaf leegdwinke.
De nove opedoen naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.
De blantwondezalf op de binnekand van de regtehantoen en deent oprape.
Deent noggis oprape em met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vege.
Ze hande ontvette met viskey en de tupe ssalf veeroprape.
Tkapotte glazzopvege endeent terug in de hove toen.
Deheent oprape en dove eers opedoen.
De twwwiede fles biski pedoen en overeindzette.
Opstaan van de vjoer ent vetssspek ondrde kas vege.
Noggis opstaan van de vjoer en tochma blijve zitte.
De bles op de grondzette.
Uide bles drinke wande glave sijn opof kabot.
Den'ove aftette, deooge sluite en omvalle.

De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
De hele rest van de middag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de wanden en plafond schoonmaken.
Glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg Paracetamol en maagzout kopen!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 apr 2011, 18:32 
Wiseguy

Vorig jaar heb ik alle ramen in mijn huis vervangen met die dure dubbele beglazing en energie-efficiënte vorm, en vandaag kreeg ik een telefoontje van de aannemer die ze geïnstalleerd had. ......... Hij klaagde dat de werkzaamheden waren voltooid een jaar geleden en ik hiervoor nog steeds niet had betaald. Hallloooo ,............ gewoon omdat ik blond ben, betekent niet automatisch dat ik dóm ben hoor ..... !!! Ik zei hem : dat zal dan één dezer dagen toch wel gebeuren volgens mij......... Dus ik vertelde hem precies wat zijn verkoper me had verteld vorig jaar: "Deze super-ramen betalen zichzélf binnen een jaar" Halllooooo ????? En het is nu ongeveer een jaar geleden ! Er viel enkel een ijzige stilte aan de andere kant van de lijn, zodat ik maar gewoon heb opgehangen.

Vroege vogel 2009 2017

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 apr 2011, 19:16 
Bijenkoningin

HAHAHA!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur