Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 15 dec 2017, 20:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 jan 2013, 23:30 
Oud-Roerganger

Allereerste BMW i8 verkocht via Ekris Veenendaal

Hoewel de marktintroductie van de BMW i8 gepland staat voor 2014, heeft BMW dealer Ekris Veenendaal de eerste order reeds kunnen noteren. Op 18 december ontving de toekomstige eigenaar tijdens een feestelijke bijeenkomst het eerste exemplaar in modelvorm uit handen van directeur Dick van Ekris.

Bijzondere auto’s trekken bijzondere klanten. Dat bleek onlangs bij BMW dealer Ekris Veenendaal, waar de allereerste Nederlandse bestelling voor de nieuwe BMW i8 is geplaatst. De prijzen voor deze volledig elektrisch aangedreven sportwagen zijn nog niet bekend, aangezien de BMW i8 pas in 2014 wordt verwacht. Uit handen van directeur Dick van Ekris ontving toekomstig eigenaar Luc Braams van Burando Maritime Services daarom symbolisch een schaalmodel.

“We zijn trots dat we als BMW dealer zijn benoemd tot een van de verkooppunten voor de nieuwste generatie BMW’s met elektrische aandrijving. Wat ons betreft zijn de BMW i3 en i8 een logisch vervolg op de reeds bestaande ActiveHybrid modellen. Met de elektrische aandrijflijn bewijst BMW dat Freude am Fahren heel goed samengaat met zorg voor het milieu. Daarbij zijn we ervan overtuigd dat deze uitbreiding van het modellengamma op het juiste moment komt. De technologie is nu volwassen aan het worden, en ook de infrastructuur met laadpunten krijgt steeds meer vorm”, aldus Laurens van der Putten van Ekris Veenendaal.
Afbeelding
Bijdrage aan een beter milieu
Vooruitlopend op de introductie ontving toekomstig eigenaar Luc Braams alvast symbolisch een schaalmodel van de BMW i8. Dick van Ekris overhandigde dit fraaie model op 18 december tijdens de traditionele Christmas Party van Burando Maritime Services, het in Rotterdam gevestigde bedrijf van Braams. “Elektrisch rijden zie ik als mijn bijdrage aan een beter milieu. Omdat ik al jaren BMW rijd, was het logisch dat ik uitkwam bij de BMW i8”, verklaart Luc Braams zijn keuze. “Die is met zijn actieradius bovendien perfect voor mijn dagelijkse woon-werk verkeer. Het is natuurlijk even afwachten hoe de auto er straks uitziet, maar ik vertrouw erop dat deze net zo fraai is als de BMW i8 Concept. Ik vond het in elk geval belangrijk om er snel bij te zijn, dat maakt ongetwijfeld de wachttijd korter.”

Over BMW Ekris
Met vijf vestigingen in het midden van het land is BMW Ekris verantwoordelijk voor een groot deel van de Nederlandse BMW markt. Met de showrooms en werkplaatsen van Ekris Arnhem, Ekris Nijkerk, Ekris Utrecht, Ekris Veenendaal en Ekris Zeist is het bedrijf altijd goed bereikbaar.

bron: Ekris

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur