Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 25 nov 2017, 08:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Model (vracht)auto's
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2009, 11:27 
Verzamelverslaafde

en ook leuk :kaz: dat men het mij onmogelijk heeft gemaakt om mijn bijdrage te wijzigen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2009, 12:25 
Oud-Roerganger

verzameldirk schreef:
en ook leuk :kaz: dat men het mij onmogelijk heeft gemaakt om mijn bijdrage te wijzigen.

Stel, je mag een heleboel modelauto's van mij in je vitrine zetten, die krijg je van mij.... En op een dag kom je thuis, en blijken er alleen nog maar lege doosjes in te staan. Hoe zou jij je dan voelen? Dat is precies wat jij nu bij BuzzyBee hebt gedaan, vind je het vreemd dat we dan het slot vervangen en jij de nieuwe sleutel eerst even niet krijgt?

We zijn nu aan het kijken voor een manier om een maximum edit-duur voor iedereen in te stellen, dat je een berciht alleen nog maar 24 uur nadat je het hebt geplaatst aan mag passen. Want er is niets zo irritant als leeggehaalde berichten.

Alex.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2009, 12:48 
Verzamelverslaafde

ik weet niet of je begrijpt waarom ik het heb gedaan Alex, maar dat is om lege vitrines tegen te gaan in ons huis.
Mij is geadviseerd zoveel mogelijk de modellen te verwijderen op BuzzyBee ivm met de dievengilde die hier ook mee kan kijken.
Ik heb al gesodemieter genoeg gehad met diverse verzekeringsmaatschappijen over de verzekering van onze collectie.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2009, 12:52 
Verzamelverslaafde

@ We zijn nu aan het kijken voor een manier om een maximum edit-duur voor iedereen in te stellen, dat je een berciht alleen nog maar 24 uur nadat je het hebt geplaatst aan mag passen. Want er is niets zo irritant als leeggehaalde berichten.
=========

Bij het brandweerforum kun je nog een korte tijd je bericht wijzigen, maar gemeld dan moeten de modjes ook niet iets van zichzelf verwijderen na de eventueel ingestelde tijd.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2009, 12:58 
Verzamelverslaafde

Ter info, dit is een oplichter op vele intersites.

Gebruikt meerdere namen en verschillende woonplaatsen.
Tot dusver kennelijk nog wel elke keer hetzelfde rekeningnummer (0721573 Hr A Roelsma te Assen)

Bied voornamelijk speelgoed zoals lego aan maar kennelijk ook all-in-one afstandsbedieningen van bv. Logitec.
Heeft nu blijkbaar ook de modeltreinenwereld ontdekt.
Niet gek natuurlijk want als je ziet wat er voor sommige loc's wordt geboden en ook "zomaar" overgeboekt...
Ik kreeg via iemand waar ik een startset aan had verkocht deze waarschuwing en bijbehorende link van deze oplichter waar die al meer op genoem staat.

http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 41/101#101

De koper die dit ontdekte kreeg argwaan toen het advertentieadres (Delfzijl) niet overeen kwam met het bankrekeningadres (Assen)
Bij navraag om meer gegevens lostte het contact op als rook, de advertentie kennelijk ook.

Heb dit uit 2e hand, dat besef ik, maar ondersteund door de website wilde ik het toch hier plaatsen en hopelijk wat leed voorkomen in deze toch al dure hobby.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2009, 13:48 
Dig It All

buzzybeeforum.nl schreef:
verzameldirk schreef:

Stel, je mag een heleboel modelauto's van mij in je vitrine zetten, die krijg je van mij.... En op een dag kom je thuis, en blijken er alleen nog maar lege doosjes in te staan. Hoe zou jij je dan voelen? Dat is precies wat jij nu bij BuzzyBee hebt gedaan, vind je het vreemd dat we dan het slot vervangen en jij de nieuwe sleutel eerst even niet krijgt?

We zijn nu aan het kijken voor een manier om een maximum edit-duur voor iedereen in te stellen, dat je een berciht alleen nog maar 24 uur nadat je het hebt geplaatst aan mag passen. Want er is niets zo irritant als leeggehaalde berichten.

Alex.

Is het dan misschien een optie om leeggehaalde berichten meteen geheel te verwijderen?

En voor de toekomst,mocht iemand meerdere berichten willen verwijderen om wat voor reden dan ook,even een bericht naar betreffende mod en gewoon verwijderen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2009, 14:35 
Oud-Roerganger

Ik dacht dat alles al weg was arie, maar zal vanmiddag nog her en der wat weggooien dan.

En wat dacht je van nadenken voor je wat post ipv achteraf verwijderen? Want al bij het eerste model zei je dat je problemen met de verzekering kon krijgen en daarom geen eigen foto...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2009, 14:42 
Enigma

Deze discussie hoort hier niet thuis. Vriendelijk doch dringend verzoek deze discussie elders voort te zetten.

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 mei 2017, 09:15 
Bijenkoningin

Weet niet of het al bekend is bij de heren die vrachtwagenmodellen verzamelen. Maar kennelijk is IXO nu ook begonnen met een eigen lijn van vrachtwagenmodellen.
Zag namelijk gisteren in Nantes een model van een DAF 2600 huifwagen in Frans Maas kleuren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 mei 2017, 09:59 
Kiekploatjesmoaker

Louis schreef:
Weet niet of het al bekend is bij de heren die vrachtwagenmodellen verzamelen. Maar kennelijk is IXO nu ook begonnen met een eigen lijn van vrachtwagenmodellen.
Zag namelijk gisteren in Nantes een model van een DAF 2600 huifwagen in Frans Maas kleuren.

Klik maar op de link, http://www.ixomodels.com/index.php?rout ... ans%20maas

Hans.

FTF Detroit-Diesel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 mei 2017, 13:08 
Bijenkoningin

Daar had ik nog niet gekeken, Hans.

Maar begrijp dat het al bekend was. Dacht jullie op het spoor te zetten van iets nieuws. :cry:

Echter het heeft mijn in iedergeval op het spoor van een model gezet waar ik achteraan moet. een Japanse doctors auto. :duim:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur