Welkom bij de BuzzyBee eindejaarsquiz van 2009! Na het enorme succes van 2008 kon een tweede editie natuurlijk niet uitblijven. De antwoorden kunnen per MAIL gestuurd worden naar
alex@buzzybeeforum.nl. Vergeet niet je username te vermelden, de antwoorden te nummeren (zodat ze met de vraag matchen)!
Deelname is mogelijk voor alle leden van buzzybee. In het zeer onwaarschijnlijke geval van precies evenveel punten geld het recht van de eerste, dus van wie ik het eerst de antwoorden heb ontvangen, komt het hoogst in de ranglijst.
Maar hij is pittig dit jaar...
Mocht je een vraag niet helemaal weten, maar wel voor een deel, gewoon invullen, je kunt ook voor een deel van het goede antwoord al een deel van de punten krijgen. En niet denken "ik heb te weinig goede antwoorden om in de prijzen te vallen", gewoon opsturen, vorig jaar hadden alle deelnemers een prijs...
De vragen staan in het tweede bericht van dit topic.
De prijzen zijn dit jaar door de volgende sponsoren beschikbaar gesteld:
(klik op het logo of de naam om naar de site van de sponsor te gaan)
Tekno
Broshuis
Arie van Urk
Ventura Systems
ProViande
Bakker & van DurenDe prijzenpot zoals nu bekend:

Tekno Scania 143 Streamline in Tekno uitvoering, beschikbaar gesteld door Tekno.

Tekno DAF XF105 Super Space Cab in Bas van Buren uitvoering, beschikbaar gesteld door Tekno.

Tekno Scania R620 Topline in Nailtra uitvoering, beschikbaar gesteld door Tekno.

Een jas in maat naar keus "125 jaar Broshuis", beschikbaar gesteld door Broshuis.

Tien Broshuis mutsen, beschikbaar gesteld door Broshuis

Twee dieplader modellen, twee semidieplader modellen, twee vlakke oplegger modellen, twee containeroplegger modellen, negen lineaals en tien sleutelhangers, beschikbaar gesteld door Broshuis

Lion Toys Volvo FH12 in ProViande uitvoering, beschikbaar gesteld door ProViande.

NZG Scania R500 Topline in Nooteboom uitvoering, beschikbaar gesteld door Arie van Urk.

Albedo Renault Magnum in Duitse kerst uitvoering van 2000 in vitrine, beschikbaar gesteld door Arie van Urk

Complete set Shell Ferrari sleutelhangers, beschikbaar gesteld door Arie van Urk.

Tien rolmaten en vijf laserpennen, beschikbaar gesteld door Ventura.

Twee Minichamps Toyota Avensis Wagon modellen, beschikbaar gesteld door Bakker & van Duren.
Mocht iemand anders nog prijzen beschikbaar willen stellen, laat het me weten en ik voeg je zo snel mogelijk bij deze lijst!
De verdeling van de prijzen is nog niet helemaal bekend, dat bepaal ik pas als ik precies weet wat de prijzenpot is. Wat wel vast staat is dat de top 3 allemaal een Tekno model krijgen, waarbij de nummer 1 eerste keus heeft, nummer 2 de tweede keus, en de nummer 3 het overgebleven model krijgt.
Uiteraard is er ook weer een vrouwencompetitie! De dames dingen ook mee naar de prijzen in de reguliere competitie, maar de 5 vrouwen met de meeste punten ontvangen daarnaast ook nog een Ventura laserpen! Bij minder dan 5 vrouwelijke deelnemers worden de resterende laserpennen bij de rest van de prijzenpot gevoegd.
Heel veel succes! En denk er om, geen antwoorden in dit topic of elders op BuzzyBee posten.
De kleine lettertjes:
*Leden met een ban zijn uitgesloten van deelname
*In het geval van verdenking van valsspelen kun je uit de competitie gezet worden.