Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 22 jun 2018, 16:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 jul 2013, 21:06 
Bijenkoningin

Zo dus ik hoorde dat je binnenkort bij ons in het dorp komt?

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 jul 2013, 18:51 
Zijderups

Ladafanaat schreef:
Zo dus ik hoorde dat je binnenkort bij ons in het dorp komt?

Wie weet.. Ik zat ff te zoeken naar een goeie garage. Bij de garage waar ik m'n daily driver altijd neer plant stond men met grote ogen te kijken waar ik nou weer mee aan kwam zetten en gaven toe dat 't de eerste lada ooit was op hun terrein dus ... En ik zag jouw foto op de ladaclub facebook site dus laat ik 's vragen dacht ik ..

Valburg is prima te doen vanuit Barneveld met de auto maar ik zag wel als ik 'm daar neer zet en dan vanuit Valburg met het openbaar vervoer naar huis is droevig ende waardeloos. Dus ik ga eerst ff rondkijken in m'n eigen woonplaats.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 sep 2013, 14:04 
Larve

En misschien is Bussum een optie? bij autogarage van Zanten handelen en repareren ze Lada's voor een knap lange tijd en zelfs oude auto onderdelen hebben ze zo nu en dan nog liggen. Vorige week moest mijn ruitenwisser motor van de 1200S vervangen worden en die hadden ze ook gewoon op voorraad, ook vinden ze het altijd erg leuk weer oldtimers te mogen repareren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 sep 2013, 15:53 
Zijderups

Mike-va schreef:
En misschien is Bussum een optie? bij autogarage van Zanten handelen en repareren ze Lada's voor een knap lange tijd en zelfs oude auto onderdelen hebben ze zo nu en dan nog liggen. Vorige week moest mijn ruitenwisser motor van de 1200S vervangen worden en die hadden ze ook gewoon op voorraad, ook vinden ze het altijd erg leuk weer oldtimers te mogen repareren.

Bussum is ook goed te doen idd.. Maar vooralsnog ga ik 't eerst bij een garage in mijn woonplaats doen. Ze hebben geen ervaring met lada's maar dat ding is zo simpel dat dit niet zo'n probleem is, maar ik ken ze goed en ik kan d'r heen lopen om 'm weg te brengen of op te halen, en dingen zoals bv de ruitenwisser motor wil ik toch zelf doen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur