Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 22 okt 2017, 13:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 jul 2011, 22:07 
Ei

Hallo Lada-liefhebbers!

Ik stel me graag aan jullie voor omdat ik nieuw ben op dit forum. Mijn naam is Arthur en ik ben de trotste eigenaar van een prachtige Lada 2107 uit 1996. Ik heb de auto eind 2010 aangeschaft en er sindsdien al met veel plezier in rondgereden, zeker ook in de heerlijke sneeuw die we begin dit jaar hadden; mooie Russische omstandigheden!

Helemaal perfect was de auto nog niet, er zit inmiddels een nieuwe koppelingsplaat in, net als vier nieuwe banden (de originele banden zaten er nog onder) en een nieuwe bovenste fuseekogel. Daarnaast nog wat klein achterstallig onderhoud en kleine defecten weggewerkt (o.a. interval ruitenwissers, achterruitverwarming). Sinds dit weekend heb ik ook de geluidskwaliteit in de auto een flinke impuls gegeven (daarover later meer). Volgende punt voor de komende tijd is de op sommige plaats doffe lak weer in topconditie krijgen, gelukkig heb ik nog helemaal geen roest, dus dat moet vast gaan lukken.

Ik heb ook een setje originele Russische kentekenplaten weten te bemachtigen, voor een foto in de sneeuw natuurlijk een onmisbaar item!

Afbeelding

Afbeelding

Wellicht tref ik jullie binnenkort bij een activiteit van de Ladaclub en natuurlijk op dit forum.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 jul 2011, 22:11 
Hommel

Lada2107 schreef:
Hallo Lada-liefhebbers!

Ik stel me graag aan jullie voor omdat ik nieuw ben op dit forum. Mijn naam is Arthur en ik ben de trotste eigenaar van een prachtige Lada 2107 uit 1996. Ik heb de auto eind 2010 aangeschaft en er sindsdien al met veel plezier in rondgereden, zeker ook in de heerlijke sneeuw die we begin dit jaar hadden; mooie Russische omstandigheden!

Helemaal perfect was de auto nog niet, er zit inmiddels een nieuwe koppelingsplaat in, net als vier nieuwe banden (de originele banden zaten er nog onder) en een nieuwe bovenste fuseekogel. Daarnaast nog wat klein achterstallig onderhoud en kleine defecten weggewerkt (o.a. interval ruitenwissers, achterruitverwarming). Sinds dit weekend heb ik ook de geluidskwaliteit in de auto een flinke impuls gegeven (daarover later meer). Volgende punt voor de komende tijd is de op sommige plaats doffe lak weer in topconditie krijgen, gelukkig heb ik nog helemaal geen roest, dus dat moet vast gaan lukken.

Ik heb ook een setje originele Russische kentekenplaten weten te bemachtigen, voor een foto in de sneeuw natuurlijk een onmisbaar item!

Van harte welkom.
Ik ben benieuwd naar je Lada.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 jul 2011, 06:25 
Bijenkoningin

Hallo Arthur,

Welkom, en uiteraard zien we je graag verschijnen tijdens de evenementen.

Groeten Mark

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 jul 2011, 08:36 
Retired

Welkom!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 jul 2011, 08:38 
Wandelende Tak

Welkom Arthur! Ik neem aan dat je lid bent van de club? Dan zal ik je vanmiddag even de speciale rechten hier op het forum geven.

Prachtige auto heb je! Tot op een evenement!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur