Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 23 okt 2018, 15:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 jun 2014, 16:24 
Bijenkoningin

Deze zat in de mailbox:

Beste Lada Club Nederland,

Mag ik uw aandacht vragen voor het volgende? DFTrackdays.com is de grootste organisator van circuit- en driftdagen op verschillende circuits in binnen- en buitenland. Driving Fun circuitdagen kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan, daarom zijn onze dagen bij uitstek de manier om op een veilige en vooral hele leuke manier je eigen grenzen en de grenzen van je auto beter te leren kennen.

Naast onze circuitdagen organiseren we nu een aantal avondsessies op Circuit Park Zandvoort. U kunt dan al twee uur rijden voor €125,- per auto. Deze avondsessies staan gepland op:

Vrijdag 18 juli van 17:00u tot 21:30u en
Donderdag 21 augustus van 17:00u tot 21:30u

Het zou leuk zijn als u dit kenbaar zou willen maken onder uw leden. Leden kunnen zich individueel inschrijven maar nog leuker is om in clubverband met een groepje te komen. Neemt u daarvoor alstublieft even contact met mij op. Meer informatie over de avonden vind u op onze site:
http://www.dftrackdays.com/circuit/trac ... _18072014/
http://www.dftrackdays.com/circuit/trac ... _21082014/

*Zondag 3 augustus (Deze dag staat al op onze kalender http://www.dftrackdays.com/circuit/trac ... _03082014/ ) Er is nu de mogelijkheid om uw club voor deze dag een custom pakket aan te bieden; twee uur rijden voor €150,- per auto. Het gaat hier niet om een avond maar er kan in overleg, overdag tussen 9:00u en 17:00u gereden worden).

De avonden zullen in twee blokken verdeeld worden en zien er als volgt uit:

Programma:
16:00 – 17:00 – Inschrijven in Mickey’s
17:00 - 19:00 - Open pitlane rijden
19:00 - 21:30 - Open pitlane rijden
(indien u alleen aan het tweede blok deelneemt kunt u vanaf 18:00 inschrijven in Mickey’s)

Prijs:
Deelname aan de hele avond (17:00 – 21:30) kost €250,- per auto.
Tweede rijders en bijrijders betalen €10,- per persoon.
Een auto delen met meerdere rijders is dus ook mogelijk.
Deelname aan uitsluitend het eerste deel van de avond (tot 19:00) kost €125,- per auto, deelname aan uitsluitend het tweede deel van de avond (19:00 - 21:30) kost €150,- per auto.

Voor de inschrijving kunt u contact met mij opnemen.

Indien u interesse heeft in een samenwerking (op langere termijn) met uw club, dan lichten we e.e.a. graag toe in een persoonlijk gesprek.

Marleen van Diest
marleen@driving-fun.com
+31 6 25 19 35 80

of

Peter Tunissen
peter@driving-fun.com
+31 6 50 21 28 47
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw tijd, ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Marleen van Diest

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 25 jun 2014, 16:56 
Oud-Roerganger

bekende mail, Driving Fun organiseert regelmatig dit soort trackdagen. Gaan jullie er als club met een aantal mensen heen? Zo ja, kom ik graag foto's maken (en bijkletsen!!!)

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 27 jun 2014, 21:55 
Ei

Ladafanaat schreef:
Deze zat in de mailbox:

Beste Lada Club Nederland,

Mag ik uw aandacht vragen voor het volgende? DFTrackdays.com is de grootste organisator van circuit- en driftdagen op verschillende circuits in binnen- en buitenland. Driving Fun circuitdagen kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan, daarom zijn onze dagen bij uitstek de manier om op een veilige en vooral hele leuke manier je eigen grenzen en de grenzen van je auto beter te leren kennen.

Naast onze circuitdagen organiseren we nu een aantal avondsessies op Circuit Park Zandvoort. U kunt dan al twee uur rijden voor €125,- per auto. Deze avondsessies staan gepland op:

Vrijdag 18 juli van 17:00u tot 21:30u en
Donderdag 21 augustus van 17:00u tot 21:30u

Het zou leuk zijn als u dit kenbaar zou willen maken onder uw leden. Leden kunnen zich individueel inschrijven maar nog leuker is om in clubverband met een groepje te komen. Neemt u daarvoor alstublieft even contact met mij op. Meer informatie over de avonden vind u op onze site:
http://www.dftrackdays.com/circuit/trac ... _18072014/
http://www.dftrackdays.com/circuit/trac ... _21082014/

*Zondag 3 augustus (Deze dag staat al op onze kalender http://www.dftrackdays.com/circuit/trac ... _03082014/ ) Er is nu de mogelijkheid om uw club voor deze dag een custom pakket aan te bieden; twee uur rijden voor €150,- per auto. Het gaat hier niet om een avond maar er kan in overleg, overdag tussen 9:00u en 17:00u gereden worden).

De avonden zullen in twee blokken verdeeld worden en zien er als volgt uit:

Programma:
16:00 – 17:00 – Inschrijven in Mickey’s
17:00 - 19:00 - Open pitlane rijden
19:00 - 21:30 - Open pitlane rijden
(indien u alleen aan het tweede blok deelneemt kunt u vanaf 18:00 inschrijven in Mickey’s)

Prijs:
Deelname aan de hele avond (17:00 – 21:30) kost €250,- per auto.
Tweede rijders en bijrijders betalen €10,- per persoon.
Een auto delen met meerdere rijders is dus ook mogelijk.
Deelname aan uitsluitend het eerste deel van de avond (tot 19:00) kost €125,- per auto, deelname aan uitsluitend het tweede deel van de avond (19:00 - 21:30) kost €150,- per auto.

Voor de inschrijving kunt u contact met mij opnemen.

Indien u interesse heeft in een samenwerking (op langere termijn) met uw club, dan lichten we e.e.a. graag toe in een persoonlijk gesprek.

Marleen van Diest
marleen@driving-fun.com
+31 6 25 19 35 80

of

Peter Tunissen
peter@driving-fun.com
+31 6 50 21 28 47
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw tijd, ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Marleen van Diest

Leuk om dit bericht hier tegen te komen! Ik sprak vanavond met Jan Feijen en hij stuurde mij naar dit forum en zei dat ik hier wel een oproep kon plaatsen, dat hoeft dus niet meer ;) Als jullie met de club naar een circuitavond op Zandvoort komen zou ik eventueel een instructeur voor jullie kunnen regelen. Leuk idee?!

Gr Marleen

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 10 jul 2014, 22:06 
Ei

Voor 18 juli zijn er nog maar een aantal plaatsen beschikbaar, dus laat het me even gauw weten als je volgende week nog mee wilt doen. Voor 21 augustus is nog voldoende plek! :)

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 11 jul 2014, 12:43 
Bijenkoningin

18 juli gaat hem niet worden als club zijnde.

En 21 augustus schat ik de kans ook erg klein in.
Lada-rijders zijn geen coureurs en rijden dus erg zuinig met hun pronkstuk.

Scheuren over een circuit geeft een te groot risico op schade, en al helemaal als er ook nog anderen rijden (in een andere auto dan Lada).
De doelgroep voor een circuit is binnen de club te klein, er zijn genoeg die best eens bij wedstrijden/evenementen willen gaan kijken, maar die wagen hun Lada er niet aan.

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 11 jul 2014, 17:44 
Ei

Ladafanaat schreef:

Scheuren over een circuit geeft een te groot risico op schade, en al helemaal als er ook nog anderen rijden (in een andere auto dan Lada).
De doelgroep voor een circuit is binnen de club te klein, er zijn genoeg die best eens bij wedstrijden/evenementen willen gaan kijken, maar die wagen hun Lada er niet aan.

Bedankt voor je reactie!

Driving Fun circuitdagen kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan. Het zijn nadrukkelijk geen racedagen!
Het is de bedoeling dat iedereen zich thuis voelt op onze dagen, van snelle, ervaren racer tot absolute beginner in zijn straatauto en dat kan alleen maar als iedereen rekening houdt met elkaar. De snellere rijder dient rekening te houden met de langzamere rijders en van de langzamere rijders wordt verwacht dat ze zich bewust zijn van mogelijke snelheidsverschillen en hun spiegels goed in de gaten houden.

Los van het aantal inschrijvingen en de auto's die meedoen, is het de bedoeling dat alle deelnemers met respect voor elkaar over het circuit rijden en daar wordt in de verplichte briefing voorafgaand aan het rijden ook nadrukkelijk aandacht aan besteed. En gedurende de avond wordt het gehele circuit in de wedstrijdtoren op 16 monitoren in de gaten gehouden en zodra we iets zien dat naar onze mening niet door de beugel kan, wordt er meteen ingegrepen.

Zo houden we de avond voor iedereen leuk en veilig! :) Iedereen is zuinig op zijn auto en niemand wil schade.

Als je echt niet met je eigen auto het circuit op wil maar toch de ervaring van circuitrijden eens mee wil maken bestaat er ook de mogelijkheid om een auto van ons te huren. Bijvoorbeeld:

BMW E36 325i (volledig race prepared)

Alles is inbegrepen:
- inschrijving trackday
- huur circuitauto
- instructeur
- brandstof

Prijzen:
15 minuten circuit rijden: € 79,-
30 minuten circuit rijden: € 150,-
60 minuten circuit rijden: € 250,-

:duim:

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 11 jul 2014, 17:44 
Ei

Ladafanaat schreef:

Bedankt voor je reactie!

Driving Fun circuitdagen kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan. Het zijn nadrukkelijk geen racedagen!
Het is de bedoeling dat iedereen zich thuis voelt op onze dagen, van snelle, ervaren racer tot absolute beginner in zijn straatauto en dat kan alleen maar als iedereen rekening houdt met elkaar. De snellere rijder dient rekening te houden met de langzamere rijders en van de langzamere rijders wordt verwacht dat ze zich bewust zijn van mogelijke snelheidsverschillen en hun spiegels goed in de gaten houden.

Los van het aantal inschrijvingen en de auto's die meedoen, is het de bedoeling dat alle deelnemers met respect voor elkaar over het circuit rijden en daar wordt in de verplichte briefing voorafgaand aan het rijden ook nadrukkelijk aandacht aan besteed. En gedurende de avond wordt het gehele circuit in de wedstrijdtoren op 16 monitoren in de gaten gehouden en zodra we iets zien dat naar onze mening niet door de beugel kan, wordt er meteen ingegrepen.

Zo houden we de avond voor iedereen leuk en veilig! :) Iedereen is zuinig op zijn auto en niemand wil schade.

Als je echt niet met je eigen auto het circuit op wil maar toch de ervaring van circuitrijden eens mee wil maken bestaat er ook de mogelijkheid om een auto van ons te huren. Bijvoorbeeld:

BMW E36 325i (volledig race prepared)

Alles is inbegrepen:
- inschrijving trackday
- huur circuitauto
- instructeur
- brandstof

Prijzen:
15 minuten circuit rijden: € 79,-
30 minuten circuit rijden: € 150,-
60 minuten circuit rijden: € 250,-

:duim:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur