Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 21 nov 2018, 21:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 okt 2011, 19:11 
Ei

Hallo allemaal,

Ik ben de trotse eigenaar (ese) van een Lada Niva 1.7.
2 weken geleden ben ik er geheel probleemloos mee van Slowakije naar Nederland gereden! -O-
Alleen vanmorgen bij het starten deed ie: tikketikketikketik... Sounds not good! Startmotor?

Nu heb ik helaas geen bergen geld om naar een dure garage te gaan en zoek ik iemand die het leuk vind om mijn Rus weer 'up and running' te krijgen. Uiteraard tegen betaling.

Dame in nood, help! :sap:

Hartelijke groet,
Sabine
bienebloem@hotmail.com

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 03 okt 2011, 19:18 
Oud-Roerganger

Welkom Sabine!

Heb er zelf ook niet zo veel verstand van, maar ben met mijn Niva wel erg blij met mijn wegenwacht abonnement :oops: Heb je hem zelf uit Slowakije geïmporteerd 2 weken terug?

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 03 okt 2011, 19:28 
Bijenkoningin

Hallo Sabine,

Ik zie dat je in Lisse woont.

Binnen de Lada Club Nederland hebben we ook een niva rijder in Lisse.
Ik heb nog geen aanmelding van jou gezien mbt lidmaatschap van de Lada Club.

In dit geval kan ik dus alleen die persoon benaderen met de vraag of die contact met je wil opnemen.
Je zult begrijpen dat ik niet zomaar met NAW-gegevens kan gaan strooien.
Maar om dat te doen heb ik wel je toestemming nodig.

Als lid van de Lada Club geniet je van vele voordelen zoals het delen van kennis en kunde.
Tevens organiseren we diverse evenementen door het hele land en soms doen we mee met andere evenementen.

Ik hoor graag van je.

Vr.gr. Mark

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 04 okt 2011, 22:23 
Ei

Hey Alex,

Ik heb de afgelopen vijf jaar in Slowakije gewoond, vandaar. Daar kennen ze geen ANWB, maar wel een hele lieve buurman. Die het ook wat te ver vond om me te komen helpen. ;)

De tips van; slaan met een stuk hout op de startmotor ( god mag weten waar dat ding zit ) en de accu door meten ( met een wattenstaafje? ), gaat in mijn bovenkamertje al iets ratelen wat lijkt op het geluid van wat de startmotor nu maakt. Kortom, dat gaat hem niet worden. Ik hoop dus op iemand die in de buurt woont en mij zou kunnen helpen hiermee. :roll:

Oh en Alex, lid worden van de ANWB staat op mijn prioriteitenlijst! Eerst even een eigen woning zien te regelen. Ik ben dus pas net 2 weken terug uit Slowakije.

Bedankt voor het meedenken en de reacties.

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 05 okt 2011, 20:52 
Enigma

Maak een foto van de motor van je Niva. Het liefst zelfs meerderen. Dan wijs ik de startmotor aan. Er op rammen met een stuk hout KAN een tijdelijke oplossing zijn, maar is wel op eigen risico. Helaas ligt Lisse niet naast de deur en heb ik (veel te) veel te doen.

Luctor et emergo !

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 05 okt 2011, 21:25 
Bijenkoningin

2cv schreef:
Maak een foto van de motor van je Niva. Het liefst zelfs meerderen. Dan wijs ik de startmotor aan. Er op rammen met een stuk hout KAN een tijdelijke oplossing zijn, maar is wel op eigen risico. Helaas ligt Lisse niet naast de deur en heb ik (veel te) veel te doen.

Ach kom joh, ff in die citroën (of saab) lekker touren even langs Lisse. Kan je zo op schiphol met het vliegtuig terug naar eelde.
Waar ben jij dan zo druk mee? :shock: :P

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 05 okt 2011, 22:08 
Enigma

Er is nog een Eend die opgeknapt moet worden, een ZX waar een contactslot in moet, 2 aanhangers die opgeknapt moeten worden, een Saab waar 80 dingen aan gedaan moeten worden, een BX die omgebouwd moet worden, een BX die plat moet en nog een hoop andere dingen. Daarbij moet ik soms een beetje werken en wil ik ook nog veel meetings van de BX-club bijwonen (dit jaar veel gemist) en wil ik ook wel eens een beetje uitrusten.

Luctor et emergo !

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur