Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 15 dec 2018, 08:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 12:01 
Oud-Roerganger

Toen ik een jaar of 8 was zag ik voor het eerst een Lada Niva in een boekje. Toen zei ik al dat ik er ooit een zou kopen. Waar de meeste jongetjes dromen van Ferrari's en Lamborghini's, droomde ik van de Niva. Twee jaar geleden heb ik die droom waar kunnen maken: ik heb een Niva gekocht. Daar twee jaar lang veel ellende (het is niet de meest betrouwbare auto), maar vooral veel plezier mee gehad. Zo ben heb ik met de Niva een rondreis door Hongarije, Slovakije en Tsjechië gemaakt. En de Niva is het beste anti-depressivum die er is. Iedere keer als ik instap heb ik een instant glimlach :)

Maar aan al het mooie komt een eind. Afgelopen zaterdag is mijn droom in het water gevallen. Letterlijk. :( Ik remde voor een uil, raakte daarbij in de berm, en gleed de sloot in. Mijn bijrijdster, ikzelf en de uil zijn gelukkig niet gewond geraakt, maar de Niva is er slecht aan toe, Erg slecht. Maar ik wil haar niet opgeven. Het is mijn droomauto! Maar ik heb geen geld om haar te laten repareren, zit 'tijdelijk tussen twee banen in'...

Maar.... je kunt de Niva sponsoren. Als je geld betaalt, mag je een sticker van je bedrijf op de Niva plakken! Of, als je veel geld betaald, meerdere of grotere stickers ;) Particulieren mogen ook betalen natuurlijk, en eventueel hun text met een verfstift (heb ik beschikbaar) op de auto zetten.

Waarom je dat zou doen?
1) Puur uit eigenbelang: exposure. Ik ga VEEL festivals af op het gebied van vrachtwagens, autosport, autocross, clubmeetings, landbouw, maar ook festivals als Castlefest/Elf Fantasy Fair, enzovoort, enzovoort, enzovoort. En altijd parkeer ik de Niva zo dat ze goed gezien word. Ik ben namelijk niet vies van aandacht. Verder bezoek ik veel plekken waar veel chauffeurs komen, en ben ik ook regelmatig langs en op de snelweg te zien als ik daar fotos sta te maken.
2) Omdat de Niva gewoon een hele toffe auto is, en er veel te weinig rondrijden in Nederland....
3) Omdat ik je dan heel erg lief vind :verliefd:

Naast sponsoren in geld kan sponsoren in natura ook. Zo zijn bijvoorbeeld mijn navigatiesysteem, mijn autoradio en mijn walkie talkie set ook verzopen bij dit accident. :(

Meer info: alex@buzzybeeforum.nl

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 12:39 
Ei

Weet niet op welke termijn je een radio wil, maar ik sponsor je bij deze mijn JVC autoradio met cd speler. Verder geen opties als mp3 of USB ofzo, maar wel een goed werkende radio met cd.

Koop met de kerst voor mezelf een nieuwe die dat wel heeft, mag jij deze wel als je wil.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 12:41 
Retired

Tof!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 14:47 
Oud-Roerganger

Ebut schreef:
Weet niet op welke termijn je een radio wil, maar ik sponsor je bij deze mijn JVC autoradio met cd speler. Verder geen opties als mp3 of USB ofzo, maar wel een goed werkende radio met cd.

Koop met de kerst voor mezelf een nieuwe die dat wel heeft, mag jij deze wel als je wil.

Helemaal top! :autumn: En ik ga er niet van uit dat ze dit jaar nog op de weg komt als ik heel eerlijk ben. :wezli:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 17:44 
Duizendpoot

Ebut schreef:

Als je liever wel USB wilt mag je de mijne ook wel hebben, zit alleen dan weer geen CD in.

Succes Alex, ik blijf het volgen.

GR Colin

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 17:46 
Oud-Roerganger

Ik ben toen ik al uit de auto was terug er in gegaan om mijn map bomvol CDs te 'redden', dat zegt genoeg denk ik ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 17:49 
Termiet

Kun je een concrete lijst posten met de schade?

wat moet er allemaal vervangen worden?

Emiel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 17:55 
Oud-Roerganger

Complete lijst met de onderdelen die ik mag gaan regelen inclusief artikelnummers krijg ik nog van de garage, maar ik mag in ieder geval denken aan computer, bobine, contactslot, startmotor en startonderbreking... Heb van de Hongaarse Lada club en onze eigen Ladafanaat gelukkig al toezegging gekregen dat ze willen helpen onderdelen te leveren, dus daar valt allemaal wel aan te komen gelukkig :) Verder mag ze nog een dagdeel in een droogkamer, en veel arbeidstijd natuurlijk. Eventueel ook nog interieurdelen, stoelen en zo zijn ook flink doorweekt geworden, en op schimmel zitten is niet helemaal mijn ding, ik ben Sinterklaas niet. Ssad

En het positieve: ook al loopt ie op dit moment nog niet, ik ga er toch vanuit dat er geen waterslag in de motor zit. Er zit nog geen kras op de carrosserie, en ook de wielen/assen/bodem zijn allemaal nog zo recht als het maar kan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 18:22 
Enigma

Mag ik dit bericht inclusief foto's ook op een ander forum posten ?

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 18:24 
Ei

Sponsoren kan ik je niet want ik ben zelf net zo arm als jij, zo niet armer. Maar ik heb hier nog wel een Tom Tom liggen die ik, omdat ik geen auto meer heb, zelf niet meer nodig heb. Deze mag je van mij hebben. Verder heb ik ook je berichtje geretweet. Meer kan ik helaas niet voor je doen. Ik wens je sterkte en spreek de hoop uit dat de Niva gauw weer op de weg komt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 18:25 
Oud-Roerganger

2cv schreef:
Mag ik dit bericht inclusief foto's ook op een ander forum posten ?

Graag zelfs! Spread the word!

Mike van der Schoot schreef:
Sponsoren kan ik je niet want ik ben zelf net zo arm als jij, zo niet armer. Maar ik heb hier nog wel een Tom Tom liggen die ik, omdat ik zelf geen auto meer heb, zelf niet meer nodig heb. Deze mag je van mij hebben. Verder heb ik ook je berichtje geretweet. Meer kan ik helaas niet voor je doen. Ik wens je sterkte en spreek de hoop uit dat de Niva gauw weer op de weg komt.

Helemaal super Mike! :autumn: :autumn: :autumn:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 18:37 
Enigma

Woord gespread.

Is overigens een besloten forum, dus het daadwerkelijke bericht zal je wel niet kunnen lezen.

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 19:24 
Ei

Oh, en ik doneer natuurlijk man-uren. Als je hulp nodig hebt sleutelen, schoonmaken, of wat dan ook maar, dan kom ik zo langs.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 19:54 
Duizendpoot

zo Alex dat is niet niks wat je overkomen is, hoop dat de Niva op te lappen is zo dat hij weer overal te zien is bij evenementen.

leon,westkapelle

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 dec 2011, 19:55 
Bijenkoningin

Ik moet ook maar even wat posten anders moet ik steeds zo "zoeken" ;)

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur