Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 21 okt 2018, 07:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 mei 2012, 20:35 
Bijenkoningin

???? :?

Sorry deze snap ik even niet, 2cm in het water aan de bijrijderskant en bij het bergen hebben ze haar in het water laten vallen?

Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 mei 2012, 20:37 
Bijenkoningin

Als ik het verhaal van Alex goed begrepen heb, is de auto via de andere zijde van de sloot er uitgehaald, waardoor de gehele auto water heeft gehapt.

Arnold

Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Wie denkt dat kennis duur is, weet niet wat domheid kost.
als je deelt krijg je meer
Vroege vogel 2012, 2013, 2014 en 2015

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 mei 2012, 21:04 
Oud-Roerganger

De sloot was behoorlijk diep, maar er stond (toen) niet veel water in. Ze is aan de trekhaak achteruit uit de sloot getrokken, en daarbij is al het water naar voren geklotst, over het dashbaord en de motor heen. Als ik niet vlak voor een dam terecht was gekomen had ik er waarschijnlijk zelf uit kunnen rijden, de motor heb ik gewoon uit gezet met het contact bijvoorbeeld terwijl de auto al een minuut of twee in de sloot lag, de motor stak immers ver boven de sloot uit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 mei 2012, 10:50 
Oud-Roerganger

Gisteravond een nette mail gestuurd met daarin verteld dat ik redelijk teleurgesteld ben, en waar ik een verbetervoorstel doe. Zojuist een vriendelijke mail terug, vrijdag gaat ze weer naar de garage. :duim:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 mei 2012, 10:56 
Grunneger

Alex Miedema schreef:
Gisteravond een nette mail gestuurd met daarin verteld dat ik redelijk teleurgesteld ben, en waar ik een verbetervoorstel doe. Zojuist een vriendelijke mail terug, vrijdag gaat ze weer naar de garage. :duim:

Dat is dan wel weer netjes, maar de kans is natuurlijk groot dat je de auto het weekend kwijt bent...
(maarja vergeleken met een half jaar is dat natuurlijk niks :roll: )

johannes@buzzybeeforum.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 mei 2012, 11:09 
Oud-Roerganger

ja, ze zullen sowieso wat niva specifieke onderdelen aan moeten leveren die ze kwijt gemaakt hebben, die heb je niet zomaar binnen, maar goed daar kan ik ook op wachten terwijl de auto hier is, hoop dat ze de elctrische dingenvrijdag weer werkend hebben, want dat de ruitenwissers, benzinemeter, blower, claxon en motortemperatuurmeter het niet doen kan simpelweg gevaarlijke situaties veroorzaken.

Ondertussen zit ik wel met een ZX zonder APK waar ik niet van weet of ik daar nog ff een verse APK op moet laten zetten, of moet schorsen, want ik kan het me niet permiteren zonder auto te zitten in het geval ik plots een sollicitatiegesprek oid heb. :?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 mei 2012, 20:41 
Termiet

Eventueel wil ik de ZX wel keuren, moet je wel naar Drachten rijden met de ZX.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 mei 2012, 22:50 
Bezige Bij

Alex Miedema schreef:
ja, ze zullen sowieso wat niva specifieke onderdelen aan moeten leveren die ze kwijt gemaakt hebben, die heb je niet zomaar binnen, maar goed daar kan ik ook op wachten terwijl de auto hier is, hoop dat ze de elctrische dingenvrijdag weer werkend hebben, want dat de ruitenwissers, benzinemeter, blower, claxon en motortemperatuurmeter het niet doen kan simpelweg gevaarlijke situaties veroorzaken.

Ondertussen zit ik wel met een ZX zonder APK waar ik niet van weet of ik daar nog ff een verse APK op moet laten zetten, of moet schorsen, want ik kan het me niet permiteren zonder auto te zitten in het geval ik plots een sollicitatiegesprek oid heb. :?

Apk erop, en dan verder zien. Hopelijk hoeft er niet teveel aan te gebeuren.
kunt m altijd nog doorverkopen dan als je niva weer compleet op orde is. Auto met APK verkoopt beter ;)
Wel achterlijk dat ze m niet apk waardig hebben afgeleverd. Hopelijk wordt t vrijdag zonder extra onkosten geregeld. Want zo ga je (in mijn ogen) niet met je klanten om.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 mei 2012, 22:52 
Oud-Roerganger

ZX is ook met APK onverkoopbaar, het is een artcar.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 mei 2012, 22:59 
Bezige Bij

Alex Miedema schreef:
ZX is ook met APK onverkoopbaar, het is een artcar.

Koop een blik verf met wat rollertjes bij de gamma/praxis/formido/karwei (of wat er ook in de buurt ligt)
Ga op een zonnige middag met niet al te hoge temperaturen even wat uurtjes met de roller aan de slag.

Klaar is alex ;)

En de apk nog dan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 mei 2012, 23:00 
Oud-Roerganger

Of ik schors m, en heb een perfecte auto staan in het geval ik weer een baan wat verder weg krijg, want ik heb er in een jaar tijd nooit prolemen mee gehad. :duim:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 mei 2012, 23:03 
Bezige Bij

Alex Miedema schreef:
Of ik schors m, en heb een perfecte auto staan in het geval ik weer een baan wat verder weg krijg, want ik heb er in een jaar tijd nooit prolemen mee gehad. :duim:

Aangezien je de ruimte hebt is dat idd een optie. Maar ik zou dan even langs een garage gaan die m even voor je nakijkt op de apk punten. Mocht je m weer ontschorsen moet ie toch weer gekeurd worden. Kom je wat minder voor verassingen te staan (of je kunt m in de schorsingtijd oplappen als dat nodig blijkt te zijn)

schorsen lijkt mij de goedkoopste en makkelijkste oplossing, echter zit je nog even met de niva die nog niet echt wegwaardig is opt moment.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 jun 2012, 09:01 
Wandelende Tak

Ze staat nu weer bij de garage, even kijken hoe ze er straks aan toe is als ik haar vanmiddag weer haal. :P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 jun 2012, 12:29 
Bezige Bij

Alexxxxx schreef:
Ze staat nu weer bij de garage, even kijken hoe ze er straks aan toe is als ik haar vanmiddag weer haal. :P

ben benieuwd. Hoop dat ze het allemaal in orde krijgen zodat je weer veilig op weg kan!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 jun 2012, 16:44 
Wandelende Tak

Ruitenwissers, kachel en claxon werken weer, dashboardkastje is weer gemonteerd, en de auto was nu WEL net ipv de puinzooi die ze vorige week afleverden (had alles exact zo gelaten)

De benzinemeter en motortemperatuurmeter is m niet gelukt, en bij het proberen dat wel te doen is de toerenteller overleden :gert: En het stangetje voor de motorkap waren ze kwijt geraakt, mag ik zelf oplossen. Verder leken ze nogal pissig over dat ik had geklaagd, maar volgens mij was mijn klacht best terecht :roll:

De Niva gaat vanaf nu in onderhoud bij de Lada dealer. Grootste probleem daar was op onderdelen wachten, maar onderdelen regel ik nu toch al zelf. ZX ga ik vandaag schorsen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur