Een kleine inleiding lijkt me wel op z'n plaats, de titel hierboven is wellicht ietwat overdreven, maar kok ben ik wel o.a..
Ik heb vier jaar consumptieve techniek gestudeerd in Almelo, en na het afronden hiervan heb ik er nog een jaar achteraan geplakt om de papieren voor brood & banket bakker en patissier te halen.
Na deze studie ben ik doorgegaan naar de MHS oftewel de middelbare hotel school waar ik 4 jaar heb doorgebracht

.
Nadat ik ook die papieren gehaald had werd mijn een baan aangeboden als bedrijfleider/chefkok bij een voormalig stagebedrijf.
Dus ervaring en kennis genoeg, waar ze hier op BB dus ook achterkwamen en me toen de vraag stelden of ik wekelijks een recept zou willen delen met iedereen.
En vandaar dus dit stukje op BB.
Ik zal proberen het zo simpel mogelijk te houden voor iedereen wat de recepturen betreft, en snel klaar is ook altijd wel makkelijk lijkt mij.
Voor alle recepten ga ik uit van 4 personen, tenzij anders aangegeven. Dan is het ook makkelijk te recepten aan te passen als je voor meer of minder mensen wilt gaan koken.
Op en/of aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom, maar dan wel graag in het topic van het desbetreffende recept om het overzichtelijk te houden.