Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 17 okt 2017, 10:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 aug 2008, 16:58 
Duizendpoot

Hebben wij hier ook nog sportieve bijen op het forum?

Ikzelf sport totaal niet en heb het door mijn werk ook niet nodig. Nu het vrij rustig is met de bouwvak en ik het ook vrij rustig heb vliegen de kilo's eraan. afgelopen 3 weken is er 5 kilo bij en ik ben al niet de lichtste. Nu heb ik besloten om eens een fietsie te gaan kopen om te touren. Maar.... om nou te zeggen dat ik er echt veel zin in heb... Weten de andere bijen wellicht een andere sport die wel leuk is om te doen?

(Ook een beetje in het kader van de Olympische spelen met al die afgetrainde lichamen... Rebecca Kadijk.....***zucht***)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 aug 2008, 17:11 
Bijenkoningin

Ik heb jaren de sport Kaatsen beoefend, maar doe het ook al jaren niet meer. Een blauwe maandag op Schaatsen gezeten. Dat is hem ook niet geworden.

Ik doe nu al jaren geen sport meer. Fietsen wordt ook al minder nu ik een auto heb.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 aug 2008, 17:21 
Oud-Roerganger

Vroeger fietste ik me helemaaluit de naad, gerust 300 kilometer op een dag, alles voor de foto's... Sinds ik een auto heb neit meer, heb een dag vrij genomen toen mijn auto naar de garage moest een tijd geleden omdat ik die 5 kilometer niet wilde fietsen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 aug 2008, 19:16 
Grunneger

Vroeger aan volleyballen gedaan, nu ben ik lid en
penningmeester van een dartclub. Maar ik kan je
wel zeggen dat je van darten geen strak figuur krijgt :kaz:

johannes@buzzybeeforum.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 aug 2008, 19:56 
Duizendpoot

Ja ik heb ook nog een blauwe maandag gesloeproeid en dat vond ik erg leuk maar het is een teamsport en ik heb nu eenmaal heel onregelmatige werktijden dus daar hebben ze niet heel veel aan mij.

daarom lijkt fietsen me wel wat, zit toch een hele hoop techniek in zo een fiets en je komt tenminste nog vooruit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 aug 2008, 11:55 
Bijenkoningin

Fietsen is echt heel ontspannen en best goed voor je, al schijnt wandelen of zwemmen beter te zijn. Wat voor fiets heb je gekocht? Ik heb hier ook wat folders liggen en de techniek heeft de afgelopen 9 jaar (toen ik m'n huidige Batavus Locarno kocht) inderdaad niet stilgestaan.

Ik ga graag eens een stukje fietsen, even m'n kop leegfietsen noem ik dat meestal. Hier vlakbij is Earnewâld, en dan fiets ik meestal langs routes waar ik agrarische activiteiten verwacht, omdat m'n hart dan vaak sneller gaat kloppen en ik dat prachtig vind om te zien. Vroeger fietste ik naar school in Leeuwarden, wat hier vandaan toch zo'n 20 kilometer is.

Voor m'n lijn hoef ik het niet echt te doen, in m'n werk zorg ik voor redelijk wat beweging. Eigenlijk mocht ik wel een beetje meer 'spek op de bonken hebben', maar hoe ik m'n best ook doe, het wil nog niet echt lukken.

:oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 aug 2008, 17:25 
Duizendpoot

Ja same here. Mijn school lag vijftien kilometer verderop en ik fietste soms ook graag 3 kilometer om want dan kon ik met de mooie meiden meefietsen. :blush:

Ik wil een aangepaste mountainbike hebben die had ik vroeger op school ook. Een B-one dat is het mountainbike merk van Batavus. Dat was toen een hele goede fiets. Daarvoor heb ik wel een stuk of drie volkomen kapotgetrapt (frame brak af) en daar kunnen de Mountainbikes veel beter tegen. Ik zit eraan te denken een Cube te kopen. http://www.cubebikes.nl/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 aug 2008, 17:42 
Enigma

Nou, ik heb een schurfthekel aan sporten. Je doet iets op een moeilijke manier terwijl het veel makkelijker, sneller en prettiger kan. Nou moet ik toegeven dat mijn gezondheid/conditie daar ook bij meespeelt (mijn explosieve inspanningsvermogen ligt op +/- 60% van wat je zou verwachten van iemand van mijn leeftijd en lichaamsbouw) waardoor ik al snel zo moe ben dat de lol er af is. Gelukkig ben ik niet bepaald dik en hoef ik dus niet een hoop 'overbodige' kilo's mee te slepen of af te vallen.

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 aug 2008, 19:31 
verdwaalde Nederduitser

heb een tijdje aan joggen gedaan, totdat mij knie dat niet meer leuk vond.

Aangezien ik tegenwoordig iedere dag 1 kwartier heen en terug naar het werk loop is het ook niet meer zo noodzakelijk.

Zwemmen doe ik nog wel, maar niet als sport, meer als hobby.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 aug 2008, 17:20 
Maanvlinder

Ik heb Batminton gedaan, maar de club waar ik bij zat ging steeds meer voetballen :roll: :roll: ,
Dus toen naar een andere gegaan, maar moest daar weer helemaal opnieuw beginnen, en daar had ik geen zin in..

Heb nog een blauwe maandag aan handboogschieten gedaan, maar omdat ik dat groep vrienden was ging het er niet echt serieus aan toe...
Zou eigenlijk nog wel eens willen proberen, wie weet..

Verder fiets ik veel, net als Alex al zei, alles voor de foto's. Ik zie het niet als sport meer als deel van de hobby. :cool:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 aug 2008, 21:15 
Ei

Ik heb gevoetbald, een jaar of 7. Toen ik weinig zin meer kon opbrengen ben ik er mee gestopt. Nu fitness ik regelmatig en jog regelmatig een eindje.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 aug 2008, 08:45 
Bijenkoningin

Ik zit nog steeds bij de zwemclub in zwaagwesteinde,waar ik weinig meer doe, en mijn lidmaatschap loopt daar 31 december af. en ik ga langzaam het hardlopen opbouwen

Gratis een digitaal autocross magazine in de mailbox?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 aug 2008, 09:17 
Bijenkoningin

Ik mis mijn waterpolo.. Mijn licentie om training te mogen geven is verlopen.
Toch denk ik dat ik binnenkort mijn zwemmen weer eens oppik, merk dat mijn conditie hard achteruit is gegaan..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 aug 2008, 10:42 
Transporthistoricus

Woonplaats: In een kartonnen doos tussen Bolsward en Leeuwarden.
Ik zou net weer beginnen met wat conditie training,maar dat wordt nu eerst even niks.
Was eigenlijk ook van plan om 1 of 2 keer in de week te gaan zwemmen.
En heb hier thuis ook nog wat trainingstoestellen staan.

klaes@buzzybeeforum.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 aug 2008, 15:47 
the nightflier

5 jaar op de fiets van gieten naar assen , 22 km vanaf mijn ouderlijk huis , enkele reis , toen ik op de wagen kwam in assen wederom fietsen elke dag , we hadden geen auto.........

verder sport... , op de sportdag op school , steevast dammen....................

altijd een schurft hekel :kaz: gehad aan sport en alles wat daar mee gerelateerd is :kaz:

sinds 2 jaar via mijn werkgever naar de sportschool ivm ischias klachten , het helpt wel moet ik zeggen , maar vind gert het leuk om te doen :?: :kaz: :kaz: :kaz: :kaz: :kaz: :kaz: :kaz: :kaz:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur