Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 13 dec 2017, 21:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 02 feb 2007, 00:45 
Enigma

Als alle boeken uit zijn, wil ik ze eens als set kopen. Geldt ook voor de verfilmingen op DVD ;)

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 02 feb 2007, 01:04 
Import Fries

Ik heb er helemaal niks mee met die HarrY Potter, het hoeft om mij niet. Zie hem af en toe wel eens op TV voorbijkomen in de persoon JP Balkenende en dat is al erg genoeg.

Mijn Autobussensite

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 02 feb 2007, 20:38 
Bijenkoningin

Wat ik ook probeer te zeggen die hocuspocus boeken intreseren mij niet zo erg. Vind boeken over de geschiedenis of over iemand ze geschiedenis(zoals Jeugd in de Pijp) leuker.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 maart 2007, 21:16 
Enigma

Laatste Potters zonder Hermelien

Icoon ShowbizzDe 16-jarige actrice Emma Watson wil niet deelnemen aan de laatste twee Harry Potter-films. Op zich een lucratieve klus, ze zou per film namelijk een bedrag van twee miljoen pond krijgen. Producent Warner Bros is er echter zeker van dat Hermelien de laatste twee films wel gaat maken.

Emma, die de rol van Potters vriendin speelt, heeft de producenten van de film verteld dat ze nu wel eens andere rollen wil spelen dan de eeuwige Hermelien. Of het ook een rol heeft gespeeld dat Emma al enige tijd door een geobsedeerde Britse fan wordt gestalkt is niet bekend. Hij zou haar laatst hebben gevolgd tot in haar school. Ze kent de man niet en voelt zich bedreigd. Sindsdien heeft Watson een lijfwacht.

Bron

Niet leuk ! Ik haat het als hoofdpersonen plotseling door een ander gespeeld worden ! Zelfs al zou haar opvolgster nog zo goed spelen, het is Emma Watson niet.

Overigens zou ik hetzelfde zeggen als Ron Wemel plotseling door een ander gespeeld zou worden hoor ;)

Luctor et emergo !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 maart 2007, 21:19 
Bijenkoningin

Ja, ben het met je eens.. Ook bij Grijpstra en de Gier bijvoorbeeld, die Waldemar is Roef Ragas gewoon niet en dat is jammer :(
Hoop dat ze echt nog van gedachten verandert..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 mei 2007, 14:22 
Oud-Roerganger

Encyclopedie over Harry Potter als afscheid
Wanneer in de komende zomer het zevende deel van de Harry Potter-reeks verschijnt, neemt schrijfster J.K. Rowling nog niet helemaal afscheid van de tovernaarsleerling. De multimiljonaire bereidt een nieuw boek voor over Harry en diens vrienden, meldde de Britse krant The Sunday Telegraph.

Met hulp van al haar aantekeningen uit de afgelopen tien jaar wil Rowling een encyclopedie schrijven over de magische wereld die ze in de immens populaire reeks heeft gecreëerd. Het boek moet een schat aan informatie vormen over de tovenaarsschool Zweinstein en alle hoofdpersonen. Ook over figuren die slechts zijdelings worden gemeld in de reeks, wil Rowling meer informatie kwijt. De opbrengst is bestemd voor goede doelen.

Het laatste deel van de reeks, Harry Potter and the Deathly Hallows verschijnt op 21 juli.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 mei 2007, 16:47 
Retired

En ik kreeg van de week het goede nieuws dat het nieuwe boek die ik heb gereserveerd bij Bol 7 Euro goedkoper uitvalt! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 jul 2007, 21:12 
Oud-Roerganger

11 juli komt de film uit, en ik zal hem denk ik al vrij rap zien. Ter voorbereiding ga ik zaterdag eerst met wat vrienden in Groningen de voorgaande delen op DVD bekijken.. Een filmmarathon van 12 uren :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 jul 2007, 16:35 
Oud-Roerganger

Gister dus de film gezien, en ik heb enorm genoten :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 jul 2007, 18:06 
Oud-Roerganger

Boekhandels kopen Harry Potter bij supermarkt

anp | Gepubliceerd op 17 juli 2007, 11:04
Laatst bijgewerkt op 17 juli 2007, 11:12
LONDEN - Grote Britse winkelketens doen de nieuwste Harry Potter voor zulke lage prijzen in de 'uitverkoop', dat zelfs boekhandelaren in de rij zullen staan om het laatste boek van de populaire serie in te slaan. De prijzen bij supermarkten als Tesco en Asda liggen ruim onder de inkoopprijs.

Dit meldde dagblad The Times dinsdag. Veel zaken openen in de nacht van vrijdag op zaterdag speciaal hun deuren om Harry Potter and the Deathly Hallows aan de man te brengen. Een keten prijst het boek aan voor slechts 7,99 pond (11,81 euro), 10 pond onder de adviesprijs van omgerekend 26,59 euro. Omdat de groothandelprijs is vastgesteld op 9,89 pond, maken de meeste bedrijven in de strijd om klanten verlies op de verkoop van het boek.

Een organisatie die 560 onafhankelijke boekhandelaren vertegenwoordigt, stelt in de krant dat de meerderheid van haar leden Harry Potter massaal zal inslaan bij grote ketens. ,,We kunnen de dwaze situatie krijgen dat boekhandelmedewerkers de weg oversteken met hele ladingen boeken'', aldus directeur Chris Conway de directeur van localbookshops.co.uk.

Bovendien devalueert het de waarde van boeken in het algemeen, meent hij. ,,Het lijkt alsof ze niet veel meer zijn dan een paar koppen koffie.''

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 jul 2007, 09:44 
Dig It All

Ik weet wat er op de laatste bladzijde van het boek staat :-)

Op bladzijde 759,daar staan wat (persoonlijke)gegevens over de schrijfster,illustrator en de drukkerij

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 jul 2007, 11:00 
Retired

Niet in mijn boek.

Mijn boek heeft 604 bladzijden en ik heb ze allemaal gelezen.
Op de laatste bladzijde staat het laatste stuk van het verhaal.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 jul 2007, 18:50 
Oud-Roerganger

Arie zal wel de Amerikaanse versie hebben, die heeft grotere letters :P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 nov 2007, 01:26 
Taxismurf

Harry Potter uitgelezen, ik kan op bed :lol:

voor nog meer historie klik je hier , het buzzybee documentatie centrum , members only

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: *Harry Potter
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 nov 2010, 21:28 
Oud-Roerganger

De nieuwe is bijna in de bios! :D De planning is dat ik hem ga kijken aldaar op 20 november :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur