Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 13 nov 2018, 04:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Pop/rock-nieuws
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 nov 2003, 18:00 
Nachtpauwoog van 2005

Plaats in dit topic nieuws over je favoriete artiesten.

Dit is te lezen op de website van Stratovarius;

Statement: The Future of Stratovarius by Timo Tolkki

I am in the process of talking seriously with each band member about the future of Stratovarius.

There are lots of rumours circling around and this statement is issued to clear some of those.

The band is in a severe crisis at the moment.

Looking back now, it is very clear to me why the situation has catapulted into crisis.

I have my own way to lead Stratovarius and since being in this band since 84 (almost 20 years) I have had a very clear vision about the musical direction of Strato. To put it short and simple, this is my band.
I decide what Stratovarius sounds like. Stylists might decide how Stratovarius looks like. I dont give a Roze wollen konijn about that though, I love music and we are not some Roze wollen konijn Backstreet Boys. We eat metal and shit chains.

Before some of you start shouting "dictator", I would like to tell you that we have always shared the income from the band equally. Everyone gets the same from all income. I can tell you many bands when its not like this.

Up until very last weeks I though things were fine, there have been arguments, but nothing fancy. At this point I feel that my vision of where to take Stratovarius next is threatened. Along with many other things, which I cannot tell you due to legal reasons. Let me just say this: when the things get so heated that some people in the band enter into fistfight, then something is wrong, wouldnt you agree?

I am talking with Kotipelto and Kainulainen here in Finland at the moment and next week I fly to New York to talk to Johansson. Then I fly to Germany to talk to Michael. And then I have to think.

So you guys have to wait for some more time for some more news.

At this point it seems 95% sure that 3 bandmembers have to leave. I really hope I can work things out with them, but if not, then they will have to go.

And to those who say I should leave Stratovarius I say, hmmm well, perhaps its better that I dont say anything, so I just say Roze wollen konijn Off! I am not leaving anywhere, we just signed this new deal and I am going to continue writing new songs and there will be more albums, no matter what the line up
will be.

Stay tuned for more...

Ai! Dat ziet er slecht uit :shock: de bassist mag van mij wel vervangen worden of de drummer, maar de keyboard speler en zanger horen nu gewoon bij Strato vind :?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 nov 2003, 18:13 
Duizendpoot

shit, dat klinkt niet goed :( nou ken ik strato niet zo heel erg goed, maar k vind ze best lekker om aan te horen, ben benieuwd hoe het ze zal vergaan :(

maargoed voor degenen die het nog niet weten:

Worldwide release dates for Lichtspielhaus
The worldwide release dates have now been confirmed by Rammstein on their newsletter webpage. More and more it is seeming like the NTSC version for people in North America came only as an afterthought. In any case, here are the dates:

December 01, 2003
Germany, Austria, Switzerland
December 03, 2003
Sweden
December 08, 2003
UK, Holland, Portugal, Ireland, Greece, Finland, Norway, Poland, Slovenia, Slovakia, Czech Republic, Iceland, Hungary
December 09, 2003
France, Spain
December 15, 2003
Australia
January 13, 2004
USA, Canada

en nog een leuk nieuwtje:

Afbeelding

Amundsen, der Pinguin
Till will have a role in an upcoming TV-movie called Amundsen, der Pinguin (Amundsen, the Penguin). It will be broadcast on German TV (at least) twice:

Thursday, December 25, 1:35 PM - ARD
Monday, December 29, 1:00 PM - NDR-Fernsehen

It is the story of a penguin who is brought to Germany from Antarctica. He apparently knows the way to some pirate treasure and is being kept safe by a girl. She was given the penguin by her uncle, a marine biologist at a station in Antarctica. Three shady characters (including Till by the looks of it) are after the penguin because they want the treasure. That leads them on a hunt for the girl and the penguin throughout Cologne, Bremen, and Bremerhaven.

It's basically an adventure movie for kids. But it should be interesting for Rammstein fans to see Till's acting! More information can be found online at Nordmedia.de (in German).

...~All great art is made by suffering, and so are we~...

DENK
nouesnajoh!

NEETU DA DHABA!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 dec 2003, 13:24 
Nachtpauwoog van 2005

Ozzy Osbourne zwaargewond bij ongeval

Rockster Ozzy Osbourne moest met spoed worden geopereerd, nadat hij gewond was geraakt bij een ongeluk met een quad. De 55-jarig ster brak hierbij een sleutelbeen, zes ribben en een nekwervel. Rond half drie (lokale tijd) werd een ambulance opgeroepen naar zijn landgoed in Chalfort St. Peter in Buckinghamshire te gaan.

Volgens een verklaring van zijn persvertegenwoordiger zijn de verwondingen niet levensbedreigend. Hij was even op vakantie tijdens een promotietoer. In die verklaring stond dat "Ozzy op dit moment een spoedoperatie ondergaat om zijn sleutelbeen te liften. Deze rust nu op een belangijke ader waardoor de bloedtoevoer naar zijn arm geblokkeerd is. Chirurgen zijn ook bezig om bloedverlies in zijn longen te stelpen. De verwondingen zijn niet levensbedreigend."

Het concert dat Ozzie 17 januari 2004 in Ahoy zou geven, zal mogelijk opnieuw niet doorgaan. Eerder al werd dit concert uitgesteld van 9 september en 4 november.

Bron: Fok!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 dec 2003, 13:33 
Nachtpauwoog van 2005

Zanger en drummer weg bij Stratovarius

Het rommelt in het Stratovarius kamp. Onlangs liet bandleider Timo Tolkki weten dat hij met de bandleden ging praten over de toekomst van de band. Nu is bekend geworden dat zanger Timo Kotipelto en drummer Jrg Michael geen deel meer uitmaken van Stratovarius. Tolkki is nu dus op zoek naar een nieuwe zanger en drummer, terwijl Kotipelto zich op zijn solo-albums gaat concentreren.

Bron: Metalfan.nl

Nah :? jammer...
Tolkki zou aan het praten zijn met een Duitse zanger, ik vraag me af wie, waarschijnlijk iemand van zo'n jonge powermetalband denk ik.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 10 dec 2003, 22:30 
Felix Obscurus

Arme Ozzy (ik had t al op de radio gehoord, daar niet van :P )
Naja, op zijn leeftijd is het zowiezo niet zo heel verstandig om te gaan quad-biken, denk ik zo :roll: Maar goed, ik hoop dat ie snel weer opknapt (en niet doodgaat :shock: )

Honger, voer mij! *klik*

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 jan 2004, 14:09 
Nachtpauwoog van 2005

NEW VOCALIST FOR STRATOVARIUS IS CALLED "MISS K".

The vocal talents of this sultry Finnish lady vary from raunchy rock to classical operatic. Her voice range is over 3 octaves and she is capable of transforming Stratovarius sound to something unique, something that has never been heard in Metal before.

She is 30 years old and has a background in gymnastics, where she has twice become a Finnish Champion, and in acting.

She has until now been singing in some local bands and has done over 200 gigs.

Drummer for the next album will be Anders Johansson, the brother of Jens Johansson.

After selling over 1 500 000 copies of their previous records, Stratovarius is now ready to take the next step in their career.

The band will enter the studio, a secret place, in May to record 11th studio album, which has a working title "PopKiller".

The album is due February 2005 followed up by massive World Tour.

In legal news, Sanctuary Records is asking Timo Tolkki to pay back 1 Million Euros from the recording agreement advance. Tolkki refuses to pay it, and comments: "They have sent me a notification and are asking me to pay that amount back. Their position is that the agreement was for the old line up. My legal staff doesnt interpret the agreement this way, and have advised me not to agree to this demand. It means that we might be going to court in Berlin, but I am confident I will win this case and that justice will prevail."

The old line up of Stratovarius are still supposed to play the following festival dates, which were confirmed earlier before the line up change took place:

28.2 Piorno Rock Granada SPAIN
21.5 Tavastia Klubi Helsinki FINLAND
22.5 Rotonde Festival FRANCE
23.5 Transbordeur Lyon FRANCE
30.5 Rock Hard Festival Dortmund GERMANY
5.6 Gods Of Metal Bologna ITALY
6.6 Dynamo Festival HOLLAND
24.6 Raumanmeren Juhannus FINLAND
25.6 Nummirock FINLAND
2.7 Masters Of Rock Festival Senec SLOVAKIA
3.7 Masters of Rock Festival Vizovice CZECH REP

Afbeelding
Dus toch een zangerin :shock:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 jan 2004, 14:21 
Duizendpoot

waaaah eng wijf!! :shock:

neej geintje :lol:

DENK
nouesnajoh!

NEETU DA DHABA!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 jan 2004, 14:24 
Nachtpauwoog van 2005

Ik vind haar wel eng een beetje :oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 jan 2004, 14:58 
Duizendpoot

ze heeft een beetje een mannehand :lol: of ligt dat aan mij :lol:

DENK
nouesnajoh!

NEETU DA DHABA!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 jan 2004, 17:26 
Oud-Roerganger

Heeft Tarja Turunen geen zussen :P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 jan 2004, 17:45 
Duizendpoot

moet zeggen dat ik Tarja een stuk mooier vind :roll:

DENK
nouesnajoh!

NEETU DA DHABA!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 feb 2004, 16:46 
Nachtpauwoog van 2005

Ernstig busongeluk Heideroosjes

De Heideroosjes hebben vanmorgen een ernstig busongeluk gehad in Belgi. Ze waren op weg naar Brussel waar ze vanavond zouden optreden, tot het ter hoogte van Diest mis ging. De bus is total loss.

Tot nu toe is bekend dat twee crewleden gewond zijn geraakt en alle instrumenten waarschijnlijk verloren zijn gegaan. Het concert van de rockgroep is afgelast, wel komt er een vervangende show.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 feb 2004, 18:29 
Bijenkoningin

en de show in tilburg ?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 10 feb 2004, 14:31 
Oud-Roerganger

Het is nog onbekend wat er met de komende shows gaat gebeuren.. vanochtend ten minste...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 feb 2004, 17:47 
Nachtpauwoog van 2005

Dynamo Open Air 2004

Het lijkt ongelofelijk, maar dit jaar gaat het Dynamo Open Air festival toch weer door! Op 5 juni zal in het Goffertpark in Nijmegen de zeventiende editie van dit legendarische festival plaatsvinden. Tot dusver zijn vier bands bekend gemaakt die er zullen optreden: Children Of Bodom, Dimmu Borgir, Life of Agony, en headliner Slayer. Verwacht wordt dat er veertien bands optreden die dag, verdeeld over twee podia. Kaarten kosten 50 euro, en gaan aanstaande zaterdag in de voorverkoop.

Bron: Metalfan.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur