Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 15 dec 2018, 17:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nintendo DS Topic
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 jul 2006, 23:14 
Bijenkoningin

Omdat er net weer een reclame langs kwam voor een DS spel (Big Brain Academy) maar even een topic openen voor deze toffe handheld :)

Afbeelding
DS Classic
Afbeelding
DS Lite

De Nintendo DS is Nintendo's nieuwste kaskraker. Deze handheld heeft twee schermen waarvan er eentje touch-screen is, een ingebouwde microfoon en stereo speakers. De marketing gaat ook voor een belangrijk deel naar non-gamers toe. Een paar van de meest populaire spelletjes in Japan (en ook in Europa) zijn eigenlijk hersengymnastiek. Ook de nieuwe 2d-Mario platformer New Super Mario Bros. doet het goed.

Zijn er nog meer bees die dit apparaatje hebben? De mijne bevalt erg goed!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 jul 2006, 06:41 
Duizendpoot

Potter heeft er 1, alleen het netwerk protocol is erg wazig waardoor ons router/accesspoint em niet kan bedienen. iets met 2Mbit geneuzel. Fludizz snapte et beter, verder een erg leuk apparaatje... misschien komen er nog meer bij ons in huis.. Mario Kart is ook er koel..

http://www.hanomag-henschel.net

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 jul 2006, 09:07 
Felix Obscurus

Ik zou er best wel een willen voor tijdens treinreizen bijvoorbeeld. Maar daar wacht ik mee tot ie wat goedkoper is :lol:

(overigens zijn die plaatjes wel erg groot :{)

Honger, voer mij! *klik*

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 jul 2006, 11:51 
Krekel

Ik heb er inderdaad 1, ik vind het een geweldig apparaatje. Aleen jammer dat de wifi connectie bij mij niet werkt. Mariokart singelplayer is toch minder leuk.

Trots lid van G.F.G. Obstanovka.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 jul 2006, 13:59 
Bijenkoningin

issie echt zo leuk, iedere keer als ik hem in de winkel zie denk ik vooral, leuk idee, uitwerking minder, maar ik kan niet oordelen, want ik heb het nog nooit gespeeld.

maar bijvoorbeeld de nieuwe mario.. is dat niet teveel toeters en bellen ? of is het weer ouderwets leuk zoals op de gameboy ?

als ik een handheld zou kopen zou ik denkik toch voor de PSP gaan :oops:die kan ook films afspelen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 jul 2006, 14:57 
Bijenkoningin

Ik vind de nieuwe Mario niet zo goed als de meeste mensen vinden. Zitten nogal wat dingen in die ik overbodig vind of gewoonweg irritant. Een voorbeeldje hiervan is rennen en dan een paar keer springen. Soms komt er dan opeens een hogere sprong tussendoor waardoor ik het platform mis, omdat ik dan per ongeluk een triple-jump doe of zo. Ook moet je soms van muur naar muur springen, wat ik ook niet lekker vind gaan. De meest overbodige toevoeging is het stemmetje van Mario. Die zegt steeds iets als je aan een level begint of een level uitspeelt, en daar zit ik bij een platformspel niet op te wachten. Bij Mario Party, oke. Maar zit er niet op te wachten bij een platformspel.

Verder zijn er genoeg leuke spellen voor de DS uitgekomen. Ik ben blij met de mijne. Ik had em vooral gekocht voor in de trein, waar ik er ook veel mee speel.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nintendo DS Topic
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 dec 2009, 14:20 
Hommel

Ik heb als kerstkadootje voor mijn vriendin een Nintendo DSi gekocht via een handelaar op het internet die deze importeert.
Deze DSi is geen europeese versie maar dat maakt niet uit. Als je een beetje engels kent kun je je er goed mee redden.
En bovendien werken de nederlandstalige spellen er ook gewoon op.

Deze DSi werd geleverd met, extra beschermfolie, cover, extra pennetje, usb adapter (om via pc spellen op geheugenkaart te zetten), extra europeese ac adapter en goede geheugen kaart waar meerdere spellen op kunnen.
Ook heb ik er verschillende spellen op laten zetten zoals o.a. Braintraining, Rijlestraining, Denksport, Tetris, Mariokart en nog veel meer.

Zelf heb ik deze ook al uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat het een leuke gadget is waarmee je ook spelenderwijs gebruik kunt maken van educatieve en nuttige spelletjes.

Ook is het nog mogelijk om nog meer dingen in de DSi te zetten zoals mp3 files (muziek) en je kunt er nog foto's mee maken.
Voor het maken voor foto's moet je er denk niet teveel van verwachten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur