Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 21 sep 2018, 05:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 jan 2006, 13:54 
Duizendpoot

P120 van sony, toffe cam

Afbeelding

Afbeelding

zoals op dit plaatje heb ik hem

met hoesje en 2 accu's dus

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 feb 2006, 18:36 
Bijenkoningin

ik maak foto's met een

Olympus D-540 zoom

Afbeelding

En tegenwoordig ook met een

Olympus C-765 Ultra Zoom

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 maart 2006, 12:21 
Hommel

Ben sinds enkele weken eigenaar van een Canon EOS 350D. Ben nu vaak van huis weg om er mee te oefenen. Lens is nu 18-55mm, ben aan het sparen voor een lens met een iets groter bereik

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 maart 2006, 13:03 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Paar weken geleden een Canon 300D gekocht met een bult accecoires, en dus ook een 18-55 lens. Ook hier word gespaard voor een lens voro dingetjes wat verder weg, en voor een extra accu of wellicht zelfs een power pack.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 maart 2006, 13:39 
Dig It All

Alexxxxx schreef:
Paar weken geleden een Canon 300D gekocht met een bult accecoires, en dus ook een 18-55 lens. Ook hier word gespaard voor een lens voro dingetjes wat verder weg, en voor een extra accu of wellicht zelfs een power pack.

Heeeey,grappig,een 300 D voor linkshandigen :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 maart 2006, 00:02 
Rups

Mijn eerste camera was een vierkantje boxje die mijn vader destijds had geruild voor 2 pakjes sigaretten met een Engelsman in 40-45. Mijn eerste spiegelreflex was een Praktica LTL 3 met de bekende neerdonderende sluiter. Nadien heb ik een Asahi Pentax Spotmatic gehad, en daarna heb ik een Asahi Pentax Super A gekocht wat ik nog steeds een supertoestel vindt. Echter fotografeer ik méér met mijn digitale Olympus Camedia C-160, maar als het toch op kwaliteit afkomt, dan pak ik toch weer graag mijn analoge camera, want daar kun je immers veel meer mee als een digitale camera, het probleem is echter dat je eerst ontwikkelen moet, en vervolgens óf je films moet scannen óf er eerst een foto van moet afdrukken om die te scannen. Om mijn website staan heel veel foto's van de trucks die ik heb gereden, maar ook foto's van mijn omgeving, in bijzonderheid niet echt superfoto's maar meer eigelijk om een buitenlander de indruk te geven hoe of het hier er uitziet. Maar misschien ben ik ook wel te bescheiden?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 maart 2006, 18:24 
Dig It All

allroundchauffeur schreef:
Mijn eerste camera was een vierkantje boxje die mijn vader destijds had geruild voor 2 pakjes sigaretten met een Engelsman in 40-45. Mijn eerste spiegelreflex was een Praktica LTL 3 met de bekende neerdonderende sluiter. Nadien heb ik een Asahi Pentax Spotmatic gehad, en daarna heb ik een Asahi Pentax Super A gekocht wat ik nog steeds een supertoestel vindt. Echter fotografeer ik méér met mijn digitale Olympus Camedia C-160, maar als het toch op kwaliteit afkomt, dan pak ik toch weer graag mijn analoge camera, want daar kun je immers veel meer mee als een digitale camera, het probleem is echter dat je eerst ontwikkelen moet, en vervolgens óf je films moet scannen óf er eerst een foto van moet afdrukken om die te scannen. Om mijn website staan heel veel foto's van de trucks die ik heb gereden, maar ook foto's van mijn omgeving, in bijzonderheid niet echt superfoto's maar meer eigelijk om een buitenlander de indruk te geven hoe of het hier er uitziet. Maar misschien ben ik ook wel te bescheiden?

Even een puntje van kritiek,de manier van navigeren op je website zal velen doen besluiten om 'm al snel weer weg te klikken,beter is om bezoekers zelf te laten navigeren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 maart 2006, 00:25 
Rups

arievdvliet schreef:

Even een puntje van kritiek,de manier van navigeren op je website zal velen doen besluiten om 'm al snel weer weg te klikken,beter is om bezoekers zelf te laten navigeren.

Bedankt voor de positieve kritiek, ik zal het t.z.t. veranderen!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 maart 2006, 20:31 
Maanvlinder

ScaniaV8lover schreef:
ff dit topic kicken :P

heb een Fuji S5500, had kunnen w8en tot de S5600 maar die zou veel duurder worden en kon deze voor 275euro kopen, hield dus nog geld over voor:
-uv filter
-cir pol filter
-statief (groot dus niet zon tafel dingetje)

en het is de 1e camera waarmee ik serious mee bezig ben, dus vandaar dat ik er een wou waarbij je ook veel handmatig inkunt stellen.

Afbeelding

deze staat trouwens te koop.......(meer info pb)

Ga namelijk morgen een canon eos350d metsigma 18-200mm DC lens halen 8) 8) 8) 8)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 apr 2006, 12:33 
Duizendpoot

Ik ga binnenkort een Canon Powershot G5 kopen, met 1 GB microdrive en 2x128 MB CF kaartjes, alles zit er bij. et is wel een tweede handsje maar een nieuwe 5 Mp toestel kan ik al helemaal niet betalen en zeker niet met 1 GB geheugen.

http://www.hanomag-henschel.net

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 apr 2006, 20:18 
Maanvlinder

mircodrive raad ik je af, te klein en veelste veel bewegende delen, een kennis van mij had er ook 1 en die was binnen no-time kapot.

en 1gb is tegenwoordig niet meer zo duur, ik had 1 gb CF voor 33 euro hier in roosendaal dus.... ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 apr 2006, 22:41 
Oud-Roerganger

Ik heb ook een 1GB microdrive, en het is het beste wat er op de markt is.. zolang je het maar HEEL voorzichtig behandeld....

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 apr 2006, 08:26 
Bijenkoningin

MicroDrive is niet het beste op de markt, dat was het ;)

Tegenwoordig zijn de Compact Flash (Type II) kaartjes beter ;) Minstens zo snel en veeeeeeeeel schokbestendiger, en voornamelijk veel energie-zuiniger :P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 apr 2006, 11:11 
Dig It All

CF is betrouwbaarder en goedkoper.

Oh ja,gisteren een camera'tje ''voor d'rbij'' aangeschaft,een Canon Powershot A 610. Want om nou altijd met een Canon 20D met 28-135IS of een L70-200 in je binnenzak te lopen is ook niet echt bevorderlijk voor je jas.
Nee,ff serieus,ik heb 'm gekocht omdat je bij de meeste rock- of popfestivals je spiegelreflex niet mee mag nemen,dus vandaar mijn keuze voor een compacte camera met handmatige instelmogelijkheden en een zoombereik tot +/- 140mm.

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 apr 2006, 16:22 
Hommel

mijn camera'tje:
Afbeelding
Canon Digital Ixus 700.

ben er heel tevreden over, haar scherpe pics met mooie kleuren, lekker klein en licht. :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur