Misschien de inleiding van het bewuste topic lezen mbt de regels van het onderwerp.
Citaat:
Het is weer zover! BuzzyBee gaat voor de elfde keer op zoek naar de BuzzyBee Truck van het jaar. Iedere user mag twee foto's van trucks of combinaties insturen die na 1 september 2018 in Nederland op de weg gekomen zijn. Hierbij kan je denken aan nieuwe trucks, maar ook aan trucks die tweedehands bij een nieuwe eigenaar in dienst zijn gekomen en ook uiterlijk veranderd zijn (bijv. een andere kleurstelling of opbouw) en aan oldtimers waarvan de restauratie na 1 september 2018 voltooid is. Insturen kan vanaf nu tot en met zondag 17 november, 20.00 uur.
Tevens helaas ook de discussie gemist , maar ik vind dat de wagen van Laurens uit de verkiezing gehaald moet worden , een combinatie bestaat uit 2 voertuigen , deze dienen dus beide na 1 september op kenteken gezet zijn , dus niet het ene deel wel en het andere niet
Dat mij dit stemmen kost boeit me niet , maar je moet niet steeds de regels naar jouw kant gaan aanpassen.
En ik dacht dat Wim hier toch duidelijk was m.b.t. die regels en het naar eigen kant zomaar aanpassen daarvan...