Zo, net weer thuis

Vanochtend ging om zes uur de wekker... Om 3 minuten over 6 de 2e wekker, en om 17 minuten over zes de 3e wekker... Ze hebben alle drie ongeveer tot kwart over zeven op de snooze functie gestaan

Maar het heeft nut gehad dat ik 'te laat' vertrok, daardoor kon ik de laatste NoordVlees auto op de foto krijgen

Hoe dan ook, eerst naar Van der Valk in Emmeloord geweest, toen meteen door naar de uitgang van het terrein van rijskwaterstaat er naast, waar alles mooi één voor één langs mijn neus reed. Daarna even het centrum in, stonden wat leuke dingen bij de service voertuigen, maar natuurlijk allemaal veel te dicht op elkaar, en beroerd licht. Bij het tankstation naast De Deel een informatiepakket gekocht (10 euro voor een tas met folders... nou ja, daardoor wist ik wel wat waar wanneer was...) en, special voor wietze, extra reinigende ruitensproeiervloeistof

De meeste proeven waren in de regio Kampen zag ik wel, dus ik ben langzaamaan maar die kant op gegaan, en in alle tussenliggende plekken een fotorondje gemaakt, wat een aantal heel leuke dingen op heeft geleverd.

Tijdens het fotomaken zag ik een mooi plekje bij IJsselmuiden wat me geschikt leek om foto's te maken van de rally, daarna Kampen nog even in geweest, en toen het tijd werd weer terug naar dat fotoplekje, en voor het eerst van mijn leven rally-actie-foto's gemaakt. Volgens mij zitten er wel een paar leuk gelukte tussen. Het was leuk om eens bij te zijn, maar ik heb nu niet zoiets van 'ik moet ieder jaar minstens één rally bezoeken'. Ik zal eerst de rallygerelateerde foto's posten, en daar achteraan de foto's van het fotorondje tussendoor.