Het staat in de planning dat ik dit jaar een dikke week samen met Rose in de Lada 111 door Oost Europa ga toeren. Nadat we de 24e klaar zijn met de BuzzyBee's in Assen, laat ik het foto posten dit jaar aan de anderen over, ik zet de foto's op de PC, laad de batterij opnieuw op, en ga dan verder met mijn tas inpakken, want zaterdagochtend vertrekken we al weer vroeg.... Eerste tussenstop zal dan de Nürburgring zijn, waar op dat moment een wedstrijd van het EK truck trail is. Dan slapen op ons vaste adresje aan de ring, om zondagochtend richting Tsjechië te vertrekken. En als we op zondag geen zin meer hebben? Dan gaat de Nüvi (navigatiesysteem) aan, druk ik op het knopje "dichtstbijzijnde hotel", en gaan we dar slapen... Maar geen idee war we belanden

Na Tsjechië gaat het naar Polen, wellicht wel via Slowakije, dat zien we wel... En mocht Rose haar rijbewijs tegen die tijd hebben, kunnen we uiteraard grotere afstanden per dag afleggen, en zit een bezoek aan een paar van de Baltische staten er misschien ook wel in

We zien wel wat er gebeurt onderweg

Uiteraard gaan we niet de hele vakantie op industrieterreinen en parkeerplekken rondhangen.

Ook gewoon genieten zonder voertuigfoto's

Ik heb er enorm veel zin in!