Voor de 5e keer vindt dit jaar de oldtimerbeurs Klassikwelt Bodensee in Friedrichshafen plaats, vanaf Hemelvaart t/m het daaropvolgende weekend.
Eindelijk heb ik het ook een keur zo ver gebracht er eens te gaan kijken. Wat oude vrachtwagens betreft, viel het me tegen. In vergelijking met de voorgaande jaren stond er zo goed als niets. Wat dat betreft stond het leukste op de speciale oldtimer-bezoekersparkeerplaats op het binnenterrein. Verder stond er wel leuk spul, nog een mooi boek met een overzicht van de Italiaanse vrachtwagenbouw kunnen bemachtigen, Harm ontmoet, currywurst gegeten, prachtig weer. Al met al toch een leuke dag gehad.
Foto's heb ik niet zo veel gemaakt. Ik geef de aftrap, dan mag Harm de aanvulling doen
Tot de toppers behoorden voor mij wel deze Alfa Romeo busjes

Mijn hart ligt toch meer mij de auto's uit de 70er en 80er jaren. Zoals deze Kadett C coupé, eerste model. Zelf ooit aan een restauratieprojekt begonnen. Door mijn broer overgenomen en nog steeds in zijn bezit.

Kadett D Caravan. Hoeveel zullen er nog over zijn?

Twee generaties Capri

Voor iemand met heel veel moed. Fiat 500 die jaren in een bos lag

Op de oldtimer-bezoekersparkeerplaats, prachtig gerestaureerde Kaelble industrietrekker

Borgward

Leuk Mercedes busje. Dit model zie je niet vaak. Binnen stonden er nog twee, maar haast niet te fotograferen

Op de ¨ausstellerparkplatz¨ Iveco Zeta

Op de terugweg met het veer van Friedrichshafen naar Romanshorn kwam dit nog over vliegen