Gert Poelman schreef:
Alex Miedema schreef:
Dit jaar doe ik weer vanuit Nederland verslag van de rally
Vanuit NL verslag doen? , oftewel nieuws overnemen wat een ander al gebracht heeft op het web e.d??, of hoe moet men dat zien??
nee, direct contact met de mannen (zowel de coureurs als de eigen mensen van rallymaniacs) in zuid amerika om op die manier verslag te doen. In Nederland heb je een beter overzicht over de rally dan ter plekke, het internet is daar niet altijd even goed, en tijdens Dakar simpelweg onbetaalbaar (tenzij je multi-miljonair bent) . Er zijn dan wel tig anderen die het weer van ons overnemen

Vorig jaar hoorde ik ook regelmatig dat mijn teksten op RTL7 werden voorgelezen bijvoorbeeld. Voor rallymaniacs zijn we met 4 man (nou ja 3 man en 1 vrouw) achter laptops aan het werk, een collega doet de motoren (Mark Bremer, hier ook wel bekend), een collega doet de personenwagens, een collega doet de persberichten voor de teams en ik doe de trucks. Zowel real time een live blog bijhouden als een dagverslag schrijven als de eerste mannen weer binnen zijn. Onze mensen ter plekke maken de foto's van de rally en doen de interviews in het bivak. Weer op dezelfde manier als vorig jaar eigenlijk, dat beviel iedereen goed.