Dit weekend is er dus de Citromobile, waar ik gister was, en 250 foto's heb geschoten

Ik was er samen met (de user) 2cv, en van hem allemaal mooie spulletjes gekregen, zoals een button en een shirt van Citroën-forum.nl (wat ik nu draag) en voedsel, om mij maar zo Citroën minded mogelijk te maken. Nu was ik dat natuurlijk al lang en breed, anders was ik lekker thuis gebleven, maar ik heb gewoon een te brede interesse om
alleen Citroën leuk te vinden. Dat verklaard ook de relatief grote hoeveelheid foto's van andere merken die ik op het evenement heb gemaakt
Het was in ieder geval een erg leuke dag, veel leuke mensen ontmoet, en lang geleden dat ik op 1 dag zoveel foto's heb gemaakt
Voor de mensen die via een andere site in dit topic terecht zijn gekomen, neem ook eens een kijkje op
de rest van het forum. Ik had namelijk ook al vele mooie Citroëns op de foto
voor ik naar de Citromobile ging
Voor de mensen wiens computer niet in staat is 250 foto's tegelijk te laden (en die dus al op stop hebben gedrukt tegen de tijd dat ze op dit punt zijn met lezen

), de foto's staan ook in hapklare brokken tussen de
personenwagens,
bestelwagens en pick-ups,
vrachtwagens en
bussen.
Veel kijkplezier allemaal, en als je je eigen ervaringen (en evt foto's) van deze beurs met ons wilt delen in dit topic, graag! En als je je eigen foto's (ook van andere gelegenheden) in de verschillende forumtopics over voertuigen wilt zetten, nog grager