Het topic met de foto's van 2006
28 mei, oftwele pinkstermaandag is de 72e elfstedentocht voor auto's en motoren.
Ik dacht dat het misschien wel leuk is om als BuzzyBee met een groep ook mee te rijden. Vanaf 15 deelnemende voertuigen word je als een club gezien, en krijg je bekers. Ik ben realitisch, en denk dat we dat niet zullen halen, maar het lijkt me toch erg leuk om mee te rijden!
Ik wil in ieder geval meedoen...
vertrektijden is tussen 7:00 en 9:00. Je krijgt een starttijd toegewezen, maar mag wel een voorkeur opgeven. Ik wil graag zo laat mogelijk starten, zodat ik voor aanvang van de tocht alle deelnemers (nou ja, alle 3600 zal net lukken, zoveel mogelijk...) op de foto kan zetten.
Even kort wat info:
*Je moet je de hele dag gewoon aan de verkeersregels houden. En het word druk, erg druk, dus houd rekeing met de andere deelnemers, en fietsers van de fietselfstedentocht, die op dezelfde dag rijden.
*Maximaal 3600 motoren mogen deelnemen
*je mag ook meedoen met een personenwagen of trike
*inschrijving sluit als het aantal van 3600 is bereikt, of 3 weken van te voren (Maar het zit meestal vrij snel vol)
*Start en finish bij het FEC (nu WTC) in Leeuwarden.
*Je krijgt een route, stempelkaart, vaantje, stciker en routeboekje met laatste aanwijzingen
*Je kunt wat eten in het FEC bij start en Finish
*als je de tocht hebt volbracht krijg je ene plaquette op vertoon van je stempelkaart
*Start tussen 7:00 en 9:00 (FEC vanaf 5:00 open), maar voor ons om 9:00. Finish tussen 14.00 en 18.00. Zla voor ons eerder rond 18:00 liggen,, inhalen schijnt niet erg grappig te zijn op deze dag.
*deelnemers uit het buitenland krijgen een extra aandenken.
Meer informatie en inschrijvingen via
http://www.frieschemotorclub.nl/elfstedentocht.htm .
Wie hebben er interesse om mee te rijden? Er zijn campings en hotels in de buurt waar je kunt overnachten als je van verder moet komen.
iedereen moet dan voor zichzelf aanmelden. Dit kost twaalf euro.
Bij motorclub invullen BuzzyBee, met zetel in Cornjum. Gewenste starttijd 9:00.
Deelnemers op alfabetische volgorde:
*Alexxxxx (evt met Sandraugiga of moeder op de bijrijdersstoel): Citroën Visa
*Paladijn (met ...?): Mazda MX-5
*wietze (met aanhang): Ford Mondeo