Zo! Ik ben weer terug. Leuke dag gehad. Ik zou naar Gennep gaan, om daar langs de weg plaatjes van de trucks te schieten, maar er was niet te achterhalen hoe laat ze dar zouden zijn, en war ze langs zouden rijden. Op goed geluk maar naar Gennep gereden dus. Anderhalf uur te vroeg vertrokken uit voorzorg, en terecht, want bij Nijmegen een afslag gemist, waardoor ik die hele stad heb mogen bekijken. Mn routeplanner klopte ook van geen kanten meer uiteraard, en ineens stond ik bij wegrestaurant Malden, wat iedere dag start en finish is. Daar Anne ff gesmst dat ik wat later kwam, en meteen maar wat foto's gemaakt. Daarna in de omgeving van Gennep wat foto's gemaakt van wat moderner materieel, en daarna door naar Anne haar huis. Van Anne kreeg ik een lekker glas cola, van haar poesjes een lekkere knuffel, en van haar vader een startenboek en verse lucht in mn bandjes

Omdat we niet wisten waar ze langs zouden komen, zouden we maar rchting Malden gaan. Maar we waren de straat nog niet uit of Peter belde me. Even bij de Subaru dealer gaan staan om op te nemen, en een minuut later was Peter er, zonder Unimog, maar met twee vrienden en een Opel Kadett sedan (kan die jongen natuurlijk ook niks aan doen). We wilden richting Malden rijden, maar toen we op de rotonde na de Subaru dealer kwamen, zagen we de rookwolken al voor de trucks uit komen. We zijn mooi met de stoet mee gereden, zodat we ook niet om het restaurant hoefden te zoeken. Weer bij het restaurant aan gekomen foto's gemaakt, Peter uitgezwaaid, nog meer foto's gemaakt, saté gegeten, Anne en Tim (die Anne op kwam halen) uitgezwaaid, nog meer foto's gemaakt, naar het VW T3 kerkhof bij Plasmolen (klopt die plaatsnaam?) om foto's te maken, en naar Duitsland! Mijn eerste buitenlandrit met de Visa dus. In Duitsland niet zo heel veel foto's gemaakt, maar wel lekker gereden. Natuurlijk haal ik de maximum snelhied ook in Nederland wel uit mn Visa op de snelweg, maar met 100 (legaal) over provinciale wegen zoefen is een veel grotere uitdaging. Bij Millingen het land weer in gegaan, en op verschillende parkings langs de snelweg nog wat plaatjes geschoten, en snel weer door naar huis om foto's te posten. Hierbij dus!