Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 20 sep 2018, 08:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 jul 2007, 18:16 
Oud-Roerganger

Voor mrogen heb ik een leuk ritjein de planning staan. Allereerst ga ik naar Damwoude, alweer ik mn reisgenote oppik, die me de Citroën-dealer aldaar aan zal wijzen, waar ik de eerste foto's ga maken. Dan gaat het richting Breda, waar ik mijn reisgenote afzet bij haar vriend, en ik zle op ga letten of ik ook een groep Ducati's zie... De volgende etappe zal Hazeldonk zijn, waarna ik door ga naar Antwerpen, om daar ook wat platen te schieten, en daarna weer op huis aan. Dit alles uiteraard in de Visa. De foto's volgen zo snel mogelijk in dit topic!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 jul 2007, 20:32 
Oud-Roerganger

Zo, geweldige dag gehad!
15 en een half uur onderweg geweest
ruim 700 kilometer gereden
ruim 400 foto's gemaakt
2 keer mn tank vol gegooid :'(
2 gelukkige geliefden
5 Henriëtte's gehad
1 onderdeel van de Visa afgewaaid
1 onderdeel weer op de Visa geducttaped
4 keer per ongeluk mijn ruitenopendoezwengeltje uit elkaar getrokken
4 keer mijn ruitenopendoezwengeltje weer in elkaar gezet
12 CDs geluisterd :')
1 visitekaartje uitgedeeld
1 rondleiding bij een bedrijf gehad
1 boze belg
26 kaaien in Antwerpen bewandeld

Foto's ben ik op dit moment op de computer aan het zetten:)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 jul 2007, 20:39 
Glimworm

dan ben je dicht bij ons gerede. ben je ook nog langs BBT geweest in ST job int goor? hebben een hele colectie met bijzondere vws vooral van voor 60 echt de moeite waard

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 jul 2007, 21:44 
Oud-Roerganger

Nee, niet geweest :)

De foto's staaninmiddels op de PC, ik ga vanavond nog een deel bewerken, het daadwerkelijke uploaden al morgen wel worden ben ik bang, ik ben best moe, en moet morgen weer vroeg werken. Maar mn verhaal typ ik wel al vast ;)

Vanochtend om een paar minuten over zes richting Damwoude gegaan, waar ik Tineke oppikte. Drie zoenen gekregen, en kadootjes voor mn verjaardag! :D Allereerst ging de reis naar de Citroën handelaar van Damwoude, omdat die ook veel met oud spul schijnt te doen. Vervolgens richting Drachten, en via Heerenveen en Joure ging de reis de polder in. In de Noordoostpolder vloog de strip voor aan mn motorkap plots los, en lag voor de helft over de motorkap! Gelukkig was er een tankstation vlak bij, waar ik droog de strip vast kon zetten, en wat extra duct tape plakken. En we konden meteen de eerste Henriëtte's eten! Het tankstation ging speciaal voor ons open, zodat ik dubbelzijdige tape kon kopen, die ik overigens niet eens hoefde te gebruiken, maar altijd handig om on de auto te hebben liggen. Meteen ook maar weer een litertje motorolie gekocht, ook al heb ik er gister een liter al in gegooid, het peil zit nog steeds onder het minimum. Omdat het pompstation nog mara met opne was, waren de krokettennog niet warm, dus helaas geen broodje kroket. Toen we weeer weg wilden rijden trok ik ook nog ens het knopje van de raamzwengel er af, maar dat is gewon een kwestie van een paar meppen om die weer terug te zetten. :)
Weer verder over Almere en Utrecht, onderweg extreem zware regen, met onder andere een jodokus die zn lampen niet aan had, waardoor ik hem bijna van de weg drukte. Je ziet zo iemand echt pas als ie naast je zit! Nog een tussenstop bij Gorinchem gedaan, waar we hun wc's bij hebben gevuld, en ik eindleijk dan een broodje kroket kon kopen. En uiteraard een paar palten schieten. In Breda ging het vorspoedig. De rondweg was voor een deel afgelsoten, maar dat was precies het deel waar we niet langs hoefden, en Tineke wist het huisvan Tjebbe zomaar te vinden. Daar aangekomen kennis gemaakt met de familie en de hond van Tjebbe, een glaasje cola gedronken, de Henriëtte's met zn allen opgemaakt, en toen liet ik Tineke achter bij Tjebbe, en ging ik zelf verder richting Hazeldonk. Daar bij de Mcdrive en omstreken nog wat foto's gemaakt, stond nog een leuke Poolse Fiat met kont onder andere. Ik wilde van daar door naar het industrieterrein, maar op de een of andere manier zat ik ineens zomaar in België, dus toen ben ik maar in één ruk naar Antwerpen doorgereden ook. Eerst even in dehavens gekeken, stond veel interessant spul. Vervolgens de stad in, waar het eerste de beste interessant iets wat ik zag zowaar een Visa was! Een Visa! In het wild! Meteen mn eigen er voor gezetnatuurlijk, en een paar platen geschoten. Toen ging het via de singel verder, even bij het sportpaleis geweest, toch eens kijken waar CLouseau optreed :') Nog een klein wandelingetje een stukje verderop door de stad gemaakt, bij de Porsche dealer langs, en bij een parking bomvol trucks uit voornamelijk Polen. Daarna ben ik zowaar iop mn gevoel uitgekomen op de plek waar ik graag wilde staan met de auto, de kaaien. De auto helemaal op het eind hgezet, bij de plek waar vrachtwagens mogen parkeren, en al slingerend en fotograferend over de pakreerplaatsen langs de schelde richting de circusteneten helemaal op het andere eind van de kaaien gelopen. Ondertussen nog gebeld door arievdvliet, of ik in Hazledonk was, en dat daar wat leuke MAN's stonden.
Toen ik op het eind van de kaaien was, had ik al aardig last van mn voeten,en ik moest nog terug.. Gelukkig is het centrum van Antwerpen daar vlak bij, dus even de stad in gegaan en lekker een frikandel, patat en een italiaans ijsje te kopen.
Omdat mn voeten redelijk op waren wilde ik eigenlijk weer langzaamaan richting Nederland gaan... Dat ging niet helemaal voorspoedig, want ik reed verkeerd, maar tot mn grote vreugde kwam ik op een prachtig verpauperd industrieterrein aan, dus daar heb ik ook weer wat foto's kunnen maken. De wegen waren er echter zo slecht dat de radio niet aan kon. De hel auto trilde aan alle kanten.
Weer op het goede spoor langs de singel zag ik ineens een Unimog staan. Die moet er natuurlijk ook op. Maar toen ik mn auto neer zette kwam er meteen een jonge Vlaming op me af gerend, die me eerst al beledigde door me hollander te noemen ( ;) ) en vervolgens geld van me wilde lenen. Nou had ik m graag een lift naar Nederland gegeven, maar daar moets ie niet naar toe, en aan geld uitlenen (of zelf lenen) doe ik liever niet, dus deze man werd erg boos op me :') Wij Nederlanders zijn het gierigste volk op aarde, dat jullie ht maar even weten!
Al snel was ik weer op d ring van Antwerpen beland. best eng om daar te rijden, op sommige plekken is hij zes banen breed! En dan meost ik ook nog eens vrijlinks rijden met mnlangzame autootje, omdat elke strook weer ergens anders naar toe leidde.
Vanaf de ring is het natuurlijk gemakkelijk naar nederland, dus ik zat zomaar op de grens bij Meer / Hazeldonk waar ik dit keer FLINK wat foto's heb geschoten. Hoogtepunt was bij Van Vliet, een truckhandelaar. Eerst zat ik er wat pogingen te doen om door het hek foto's te maken. Wat ik niet in de gaten had, s dat (ik neem aan) de eigenaar er ook was. Hij vroeg wat ik aan het doen was. Toenik dat uit had gelegd, mocht ik zijn Peugeot 404 die binnen stond ook op de foto zetten, en een rondje over het terrein doen! Wat daar stond is echt een goudmijn voor de liefhebber.. AWD, Britse Renault-Dodge, FBW's, Berna's, een Tugmaster, Ford cargo's, Ginaf vuilniswagens, een Unic, Lada Niva's en ga zo maar door... Heerlijk!
Bij Joost, het wegrestaurant waren drie Buicks te zien, in prefecte staat, en schitteend gepoetst, en achter bij de vrachtwagens stond een MAN TGA met ERF jas aan, toch ook weer leuk! En er is op dat industrieterrein ook een handelaar in hijskranen, waar vooral veel leuk Spans spul stond, zoals Luna's.
Nog even doorgereden naar de Nederlandse kant, Hazeldonk, maar ik ging er maar van uit dat Arie daar het meete wel op de foto zou hebben, ik was al erg moe, en ben dus maar weer naar huis gegaan. In Lemmer nog ff snel wat eten gekocht bij de McDonalds, en nu ben ik dus moe maar voldaan, net weer thuis :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 jul 2007, 22:10 
Glimworm

heb je daar bij de porsche garage een boot zien liggen die veronica hete?daar ligt dus de oude vertrouwde zendmast van radio veronica. vroeger tussen 1955 en 1972 de grootste radio zender en tegelijk ook de grootste piraat van NL.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 jul 2007, 22:12 
Oud-Roerganger

Nee niet gezien! Die had me wel op moeten vallen, die heft jaren in Leeuwarden gelegen ook, toen kwam ik er nog dagelijks langs.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 jul 2007, 22:14 
Glimworm

ik heb evt wel foto's van waar die nu ligt

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 jul 2007, 13:52 
Dig It All

Alexxxxx schreef:
Nee, niet geweest :)

De foto's staaninmiddels op de PC, ik ga vanavond nog een deel bewerken, het daadwerkelijke uploaden al morgen wel worden ben ik bang, ik ben best moe, en moet morgen weer vroeg werken. Maar mn verhaal typ ik wel al vast ;)

Knip KNIP KNIP

Nog even doorgereden naar de Nederlandse kant, Hazeldonk, maar ik ging er maar van uit dat Arie daar het meete wel op de foto zou hebben,ik was al erg moe, en ben dus maar weer naar huis gegaan. In Lemmer nog ff snel wat eten gekocht bij de McDonalds, en nu ben ik dus moe maar voldaan, net weer thuis :)

Tja,valt meestal tegen wanneer de hekken gesloten zijn in het weekend,je krijgt dan vaak zoiets............
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 jul 2007, 16:03 
Oud-Roerganger

De entree van het industrieterrein van Damwoude
Afbeelding
En bij Lijzenga, de Citroën handelaar.
Afbeelding
Afbeelding
De parking bij Gorinchem
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hazeldonk
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 jul 2007, 16:05 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De haven van Antwerpen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 jul 2007, 16:06 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 jul 2007, 16:12 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 jul 2007, 16:14 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 jul 2007, 16:16 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Een container reparateur
Afbeelding
Onderweg de stad in hadden twee tuperware-auto's elkaar kusjes gegeven, en stonden achterstevoren op de baan. Vandaar de aflsuiting.
Afbeelding
Afbeelding
Een Visa in het wild! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bij het sportpaleis
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 jul 2007, 16:19 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Weer wat verder de stad in, vlak bij de Porsche dealer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur